Napisano 8 Lipiec 200618 l Powiedzmy, że chciałbym wykreować wyginany spline (ponad 10 vertexów + smooth + bezier), ale który mógłbym edyotować jak Helix (sprezynka) ... czyli by w rezultacie zrobić jakby dłuuuugi wyginany sprezysty obiekt ... a może jakaś alternatywa (inne rozwiązanie i uzyskanie obiektu oczekiwanego) ... kombinuje ... kombinuje i dokombinować się nie mogę
Napisano 9 Lipiec 200618 l za bardzo nie rozumię co pragniesz osiągnąć :| spróbuj utworzyć spline i dodać mod sweep
Napisano 9 Lipiec 200618 l Też za cholere nie moge pojąć, o co ci chodzi: ma być edytowalny jak helix, czyli jak ?
Napisano 9 Lipiec 200618 l coś takiego? robisz splinie, robisz helix, i na helix dajesz path deform modifier wybierając spline jako path.
Napisano 9 Lipiec 200618 l Autor Super ... o to chodziło Aniu ... śliczności :) ... i przepraszam za troche nieczytelny opis problemu ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto