Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Powiedzmy, że chciałbym wykreować wyginany spline (ponad 10 vertexów + smooth + bezier), ale który mógłbym edyotować jak Helix (sprezynka) ... czyli by w rezultacie zrobić jakby dłuuuugi wyginany sprezysty obiekt ... a może jakaś alternatywa (inne rozwiązanie i uzyskanie obiektu oczekiwanego) ... kombinuje ... kombinuje i dokombinować się nie mogę

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 864
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

za bardzo nie rozumię co pragniesz osiągnąć :| spróbuj utworzyć spline i dodać mod sweep

Napisano

coś takiego?

robisz splinie, robisz helix, i na helix dajesz path deform modifier wybierając spline jako path.

Napisano
  • Autor

Super ... o to chodziło Aniu ... śliczności :) ... i przepraszam za troche nieczytelny opis problemu ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności