Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam

 

mam nastepujacy problem - robie rendering domku, ktory zaprojektowalismy, i nie wiem jak mozna "wygładzić" czy też "zrobić ładniejsze" przejście tła za domem. Aby cienie były ładniejsze, zastosowałem mrAreaSpot'a, który oświetla głównie dom, a teren za domem jest ciemy - natomiast niebo jest jasne - i nie wiem jak ładnie zrobić przejście pomiedzy niebem a terenem - może jakieś zamglenie albo coś - proszę o poradę

 

domek obecnie wygląda tak (bez tekstur, bo narazie walcze ze światłami)

 

pozdrawiam

andrzej

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rozszerz zakres świecenia mr_areaSpot na całą scenę. horyzont najlepiej ukrywa się dodając jakąś roślinnośc, obiekty itp, dzięki temu nie ma aż tak ostrego przejścia pomiędzy niebem a terenem

Napisano

wsumie jesli to stil to od bidy mozna pozniej w photoshopie to zrobic

Napisano
  • Autor
rozszerz zakres świecenia mr_areaSpot na całą scenę. horyzont najlepiej ukrywa się dodając jakąś roślinnośc, obiekty itp, dzięki temu nie ma aż tak ostrego przejścia pomiędzy niebem a terenem

ok, spróbuję

mam obecnie włączoną opcję "overshoot" oraz włączony "decay - inverse square" - rozumiem, ze aby powiekszyc musze wyłączyć overshoot. czy powiększenie zasięgu światła powoduje konieczność zwiększenia ilości emitowanych fotonów ?

 

spróbuję zastosować jakieś drzewka z Onyx Treestorma może bedzie ok - narazie przetłumaczyłem sobie łacińskie nazwy drzew na polskie, aby wiedzieć które jest które :-)

 

wsumie jesli to stil to od bidy mozna pozniej w photoshopie to zrobic
pewnie tak, ale ponieważ zależy mi na pokazaniu perspektywy z kilku kierunków oraz również elewacji, to wolałbym "rozwiązanie systemowe" :-)

 

 

ładne tożto nawet :)
dzięki :-)
Napisano

akurat do tej sceny photony nie sa potrzebne, mozesz wszystko załatwić samym Final Gatheringiem, a jesli masz zbyt ciemne miejsca to pobaw się ustawieniem falloff w FG (im mniejsza wartość stop tym jaśniejsza scena)

Napisano
  • Autor
akurat do tej sceny photony nie sa potrzebne, mozesz wszystko załatwić samym Final Gatheringiem, a jesli masz zbyt ciemne miejsca to pobaw się ustawieniem falloff w FG (im mniejsza wartość stop tym jaśniejsza scena)

rzeczywiscie, przy wyłączonym GI sam FG załatwia sprawę - dzięki za info :-)

 

natomisat odnośnie falloff, to mnie wychodzi, ze in WIĘKSZA wartość stop, tym jaśniejsza scena, ale moze mój max został przenicowany kiedyś przez Obcych, więc nie wiem .... :-)

 

pozdro

andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.