Napisano 30 Sierpień 200618 l Autor Poprawiłem materiały. To na dole będzie miało trochę czystrzy ale to na górze ma mniejwięcej taki jaki miało mieć. Daszek jakiś nie taki, ale coś wymyślę. Czy długi rendertime możebyć spowodowany tym że obiekt renderóje jako izolate mode? bo 17 min. to dużo za dużo...
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor Dlaczego nikt sę nie odzywa? Poprawiłem materiał ścian. Teraz zostały jeszcze okna i daszek.
Napisano 31 Sierpień 200618 l Poprzednie wyglądało lepiej daj reklamy z japan znakami jakies plakaty wiecej kolorów całość jest szara i dlatego mało atrakcyjna ... p0zdro P.S : Nie odzywają sie bo nie mogą patrzec jak się grzebiemy z naszymi projektami i czekają na koniec :)
Napisano 31 Sierpień 200618 l Tak :) ten render wygląda najlepiej z all. Tylko poflipuj dirty na oknach bo się powtarzają ...
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor OK. Zmieniłem kolor okiennic na biały. Powróciłem do starego wyglądu ścian. Co do plakatów itd. to będzie ich dużo po drugiej stronie "rowu". Na tym budynku raczej żadnego nie będę przyklejał. Nie wiem tylko co z daszkiem
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor Narazie zajmę się następnym budynkiem. Może uda mi się coś z tym daszkiem wymyśleć. Narazie budynek wygląda tak:
Napisano 1 Wrzesień 200618 l a te szyby to one co? odbijaja, maja taka texture czy sa przezroczyste? powodzenia, pzdr
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor Teraz widzę że nie bardzo pasuje mi materiał podłogi i oświetlenie. Narazie wszystko wygląda tak:
Napisano 2 Wrzesień 200618 l mi sie dalej nie podoba cos... zmien oswietlenie bo to jest raczej słabiutkie... :/ proponuje ogladnac advent children :P
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Szczerze : po modelach spodziewałem się czegoś lepszego. Na prawdę. Jak skończe bitwę, to pozwolę sobię zrobic ten sam koncept, ok ? Ciekawe jak mi pujdzie... Tekstury u Ciebie leżą bardzo, potrenowałbym/poczytał... Pozdro i czekamy na porządny rozwój ..
Napisano 2 Wrzesień 200618 l to Kacper chyba bedzie minibitwa bo ja też robie ten koncept :P idzie powoli ale kiedys skoncze :P
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Autor KacperSpala- Nie do mnie ten koncept należy, rób z nim co chcesz. Światło postaram się poprawić. Wiem że z materiałami idzie mi słabo, ale na tej właśnie scenie chciałem je poćwiczyć. skiki-postaram się zdobyć te Final Fantasy. Dopiero się uczę, więc jakbyście mieli jakiś ciekawy tutorial o oświetleniu lub materiałach chętnie na niego zerknę.
Napisano 2 Wrzesień 200618 l obejzenie final fantasy nic ci nie da, a nawet moze pogorszyc sytuacje (ja po obejzeniu tego i przegladnieciu swoich modeli chcialem skonczyc z 3d:p). oswietlenie teraz nie jest potrzebne, trenuj nad materialami, uzywaj unwrapa czy czegos tam (w niektorych miejscach masz porozciagane textury). na szybe daj mirrora + opacity. ogolnie to jako calosc miasto mi sie podoba. bedzie gut, pzdr:]
Napisano 3 Wrzesień 200618 l przede wszystkim pomogła by Ci znajomosc podstawowych zasad dotyczących teksturowania. Daj majla to Ci wyślę świetny artykuł Leigh Van Der Byl , 'texturing for dummies' jest na prawdę pomocny ^^, jest tez na CGtalku do zassania.
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor Pracowałem nad oświetleniem. Przeczytam ten tutorial "Texturing for dummies", mam go już na dysku. Przeglądnąłem kilka tutków na 3dtotal, postaram się namalować jakąś texturę. Światło wyszło mi takie:
Napisano 20 Czerwiec 200717 l wlasnie te tekstury jakos nie wygladaja za dobrze, troche to wyglada jak takie gameart z lat 90'
Napisano 10 Sierpień 200717 l czemu nie skończyłeś scenki ??? .... przepraszam że odkopuje taki stary temat ale chce Cię zaciągnąć do pracy ..
Napisano 11 Sierpień 200717 l Autor Głównie przez problem z dyskiem: straciłem scenkę i musiałbym zaczynać od początku. :( Ale może kiedyś jeszcze się za nią zabiorę.
Napisano 11 Sierpień 200717 l Nigdy ale to nigdy nie przyznawaj się w sklepie że jesteś grafikiem. Wcisną Ci dysk który padnie :P Mi ostatnio partycja E: wyleciała.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto