odnetniN Napisano 11 Lipiec 2006 Napisano 11 Lipiec 2006 Witam to moj 2 model wykonany ,robilem dla kumpla na Flasha i wyszlo mi cos takiego :)
krzyhhh Napisano 11 Lipiec 2006 Napisano 11 Lipiec 2006 zdecydowanie za ciemny render... nawet nie wiem co oceniać bo mało widać
XaoC Napisano 11 Lipiec 2006 Napisano 11 Lipiec 2006 A co to jest?:) Scena typu STAR WARS? Widać rendery raczej nie trudne do przeliczenia i wykonania, więc może postaraj się już o całą animację? A jeśli chodzi o scenke w przestrzeni: powinieneś więcej czasu poświęcić na materiały reflexyjne. W takim klimacie z dobrym oświetleniem nawet najgorszy model będzie wyglądać super:p Powodzenia:)
Knysha Napisano 11 Lipiec 2006 Napisano 11 Lipiec 2006 Pokaz model od stron swiecacej gwiazdy (slonca?) :)
odnetniN Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Napisano 11 Lipiec 2006 XaoC: masz racje modeloac dopiero sie ucze :) no a model za ladnie nie yglada eh :/ dlatego prubowalem ukryc to :D:D ,a o co chodzi z tymi materialami reflexyjnymi? :) oto model moze nie pod sloncem ale oswietlilem go troche no i siatka tez nie zaladna. pozdro PS: az tak strasznie to wyglada jak na 2 model? moze postepow nie robie :/
XaoC Napisano 11 Lipiec 2006 Napisano 11 Lipiec 2006 Hm...jakby tu skrytykować abys się nie zniechęcił...? No nie oczekuj skoro to twoja druga praca to wszyscy będą bic brawo. Pytanko: po co ten skylight z dołu (bo sie tak wydaje być na image'u z siatką)? Chyba że jest tuż nad statkiem...
odnetniN Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Napisano 11 Lipiec 2006 jest nad statkiem :) dlatego dalem zeby oswietlic statek zeby bylo lepiej widac kawadraty heh :D:D :) a mam pytanko bo co widze jakies modele to maja strasznie duzo polygonow jak wy to robicie :/ moich jest tak malo a tez troche nad tym siedzialem z 2godz. :)
AnyMan Napisano 11 Lipiec 2006 Napisano 11 Lipiec 2006 Modyfikator Mesh Smooth, albo Turbo Smooth (działają podobnie, choć ten pierwszy ma więcej opcji).
XaoC Napisano 11 Lipiec 2006 Napisano 11 Lipiec 2006 Moim zdaniem to jest tak: Im mniej polygonów tym lepiej! Ułatwia to modelowanie, poza tym komp nie muli. A jak chcesz więcej polygonów to sobie potnij:D Rzuć się na jakiekolwiek tutki to zrozumiesz po czasie o co chodzi, przyda ci się bo widać po modelach. Takie zamieszanie na początku to norma:)
odnetniN Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Napisano 11 Lipiec 2006 a wielkie dzieki wszystkim za pomoc ,a wiec biore sie za dalsza nauke mam jeszcze jedno ostatnie pytanie czy jesli nie uzyje msmooth tylko bede wycinal i dojde do tego ze bedzie okragle, to bedzie sie przycinac?
AnyMan Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 To ilość trójkątów w scenie obciąża Twój komputer (cierpi głównie RAM i karta graficzna) i to niezależnie od tego czy zrobisz samemu model składający się z miliona trójkątów, czy walniesz boxa i przypiszesz MS'a z 10 Iterations. Efekt będzie ten sam;] Pozdrawiam.
maczuga Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 dziwne troszke, jak już robiłeś ten jaśniejszy render to od spodu też mogłeś dać jakieś światło. Te lensy (dobrze to nazwałem?) są troche niezdarnie wlepione w PSie, 3ds max też ma możliwość zrobienia takiego efektu, czyt. lepszego :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się