Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam to moj 2 model wykonany ,robilem dla kumpla na Flasha i wyszlo mi cos takiego :)

 

statek4hr.th.png

 

statek28kh.th.png

 

statek32ef.th.png

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A co to jest?:) Scena typu STAR WARS? Widać rendery raczej nie trudne do przeliczenia i wykonania, więc może postaraj się już o całą animację?

A jeśli chodzi o scenke w przestrzeni: powinieneś więcej czasu poświęcić na materiały reflexyjne. W takim klimacie z dobrym oświetleniem nawet najgorszy model będzie wyglądać super:p

Powodzenia:)

Napisano
  • Autor

XaoC: masz racje modeloac dopiero sie ucze :) no a model za ladnie nie yglada eh :/ dlatego prubowalem ukryc to :D:D ,a o co chodzi z tymi materialami reflexyjnymi? :)

 

oto model moze nie pod sloncem ale oswietlilem go troche no i siatka tez nie zaladna. pozdro

PS: az tak strasznie to wyglada jak na 2 model? moze postepow nie robie :/

 

 

statek45tu.th.png

 

statek57fq.th.png

Napisano

Hm...jakby tu skrytykować abys się nie zniechęcił...?

No nie oczekuj skoro to twoja druga praca to wszyscy będą bic brawo.

 

Pytanko: po co ten skylight z dołu (bo sie tak wydaje być na image'u z siatką)? Chyba że jest tuż nad statkiem...

Napisano
  • Autor

jest nad statkiem :) dlatego dalem zeby oswietlic statek zeby bylo lepiej widac kawadraty heh :D:D :) a mam pytanko bo co widze jakies modele to maja strasznie duzo polygonow jak wy to robicie :/ moich jest tak malo a tez troche nad tym siedzialem z 2godz. :)

Napisano

Modyfikator Mesh Smooth, albo Turbo Smooth (działają podobnie, choć ten pierwszy ma więcej opcji).

Napisano

Moim zdaniem to jest tak:

Im mniej polygonów tym lepiej! Ułatwia to modelowanie, poza tym komp nie muli. A jak chcesz więcej polygonów to sobie potnij:D

Rzuć się na jakiekolwiek tutki to zrozumiesz po czasie o co chodzi, przyda ci się bo widać po modelach. Takie zamieszanie na początku to norma:)

Napisano
  • Autor

a wielkie dzieki wszystkim za pomoc ,a wiec biore sie za dalsza nauke mam jeszcze jedno ostatnie pytanie czy jesli nie uzyje msmooth tylko bede wycinal i dojde do tego ze bedzie okragle, to bedzie sie przycinac?

Napisano

To ilość trójkątów w scenie obciąża Twój komputer (cierpi głównie RAM i karta graficzna) i to niezależnie od tego czy zrobisz samemu model składający się z miliona trójkątów, czy walniesz boxa i przypiszesz MS'a z 10 Iterations. Efekt będzie ten sam;]

 

Pozdrawiam.

Napisano

dziwne troszke, jak już robiłeś ten jaśniejszy render to od spodu też mogłeś dać jakieś światło. Te lensy (dobrze to nazwałem?) są troche niezdarnie wlepione w PSie, 3ds max też ma możliwość zrobienia takiego efektu, czyt. lepszego :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności