Napisano 11 Lipiec 200618 l Witam to moj 2 model wykonany ,robilem dla kumpla na Flasha i wyszlo mi cos takiego :)
Napisano 11 Lipiec 200618 l A co to jest?:) Scena typu STAR WARS? Widać rendery raczej nie trudne do przeliczenia i wykonania, więc może postaraj się już o całą animację? A jeśli chodzi o scenke w przestrzeni: powinieneś więcej czasu poświęcić na materiały reflexyjne. W takim klimacie z dobrym oświetleniem nawet najgorszy model będzie wyglądać super:p Powodzenia:)
Napisano 11 Lipiec 200618 l Autor XaoC: masz racje modeloac dopiero sie ucze :) no a model za ladnie nie yglada eh :/ dlatego prubowalem ukryc to :D:D ,a o co chodzi z tymi materialami reflexyjnymi? :) oto model moze nie pod sloncem ale oswietlilem go troche no i siatka tez nie zaladna. pozdro PS: az tak strasznie to wyglada jak na 2 model? moze postepow nie robie :/
Napisano 11 Lipiec 200618 l Hm...jakby tu skrytykować abys się nie zniechęcił...? No nie oczekuj skoro to twoja druga praca to wszyscy będą bic brawo. Pytanko: po co ten skylight z dołu (bo sie tak wydaje być na image'u z siatką)? Chyba że jest tuż nad statkiem...
Napisano 11 Lipiec 200618 l Autor jest nad statkiem :) dlatego dalem zeby oswietlic statek zeby bylo lepiej widac kawadraty heh :D:D :) a mam pytanko bo co widze jakies modele to maja strasznie duzo polygonow jak wy to robicie :/ moich jest tak malo a tez troche nad tym siedzialem z 2godz. :)
Napisano 11 Lipiec 200618 l Modyfikator Mesh Smooth, albo Turbo Smooth (działają podobnie, choć ten pierwszy ma więcej opcji).
Napisano 11 Lipiec 200618 l Moim zdaniem to jest tak: Im mniej polygonów tym lepiej! Ułatwia to modelowanie, poza tym komp nie muli. A jak chcesz więcej polygonów to sobie potnij:D Rzuć się na jakiekolwiek tutki to zrozumiesz po czasie o co chodzi, przyda ci się bo widać po modelach. Takie zamieszanie na początku to norma:)
Napisano 11 Lipiec 200618 l Autor a wielkie dzieki wszystkim za pomoc ,a wiec biore sie za dalsza nauke mam jeszcze jedno ostatnie pytanie czy jesli nie uzyje msmooth tylko bede wycinal i dojde do tego ze bedzie okragle, to bedzie sie przycinac?
Napisano 12 Lipiec 200618 l To ilość trójkątów w scenie obciąża Twój komputer (cierpi głównie RAM i karta graficzna) i to niezależnie od tego czy zrobisz samemu model składający się z miliona trójkątów, czy walniesz boxa i przypiszesz MS'a z 10 Iterations. Efekt będzie ten sam;] Pozdrawiam.
Napisano 13 Lipiec 200618 l dziwne troszke, jak już robiłeś ten jaśniejszy render to od spodu też mogłeś dać jakieś światło. Te lensy (dobrze to nazwałem?) są troche niezdarnie wlepione w PSie, 3ds max też ma możliwość zrobienia takiego efektu, czyt. lepszego :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto