Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W jednej scenie muszę napełnić naczynie wodą. Jak to zrobić najlepiej, czyli w ten sposób żeby nie było błędów w renderingu i kaustyka i inne takie dobrze (czyt. ładnie) się zrobiły? Z góry dzięki za szybką pomoc.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Albo albo...

 

albo sciągnij Demo Glu3D

albo skopiuj wnętrze danego naczynia i oddziel(Detach) puźniej troszke Powiększ* i dodaj poligony na ciecz wychodzaca. Proste i skuteczne :))

 

*By ciecz miała efekty jak w prawdziwym życiu trzeba ja powiększy w danym naczyniu by (o ile to jest szkło) widac ją było na ściankach naczynia wychodzących, tak jak w szklance z cherbata...

 

Pozdro :))

 

z resztą... patrz :)) http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_glassinterface.htm

Napisano

Ja proponuje boolean.

Robisz cylinder z mniej więcej kształtem naczynia, naczynie kopiujesz ale w to samo miejsce i wycinasz kształt naczynia na tym cylindrze.

Potem cylinder troszeczkę zmniejszasz i gotowe.

Napisano

nie moge dac skrina naczynia bo gdzieś mi się zapodział plik .max ze scenką, ale spróbowałem metody z lekkim powiększeniem cieczy, i stwierdziłem, że jest najlepsza.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności