maczuga Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 W jednej scenie muszę napełnić naczynie wodą. Jak to zrobić najlepiej, czyli w ten sposób żeby nie było błędów w renderingu i kaustyka i inne takie dobrze (czyt. ładnie) się zrobiły? Z góry dzięki za szybką pomoc.
piotrek Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Chcesz zrobić animację napełniania, czy tylko wypełnione naczynie?
naeq Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Albo albo... albo sciągnij Demo Glu3D albo skopiuj wnętrze danego naczynia i oddziel(Detach) puźniej troszke Powiększ* i dodaj poligony na ciecz wychodzaca. Proste i skuteczne :)) *By ciecz miała efekty jak w prawdziwym życiu trzeba ja powiększy w danym naczyniu by (o ile to jest szkło) widac ją było na ściankach naczynia wychodzących, tak jak w szklance z cherbata... Pozdro :)) z resztą... patrz :)) http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_glassinterface.htm
piotrek Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Jeśli to nie ma być aimacja, to nie ma sensu zajmować symulatorami dynamiki płynów.
patry Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Ja proponuje boolean. Robisz cylinder z mniej więcej kształtem naczynia, naczynie kopiujesz ale w to samo miejsce i wycinasz kształt naczynia na tym cylindrze. Potem cylinder troszeczkę zmniejszasz i gotowe.
illy Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 kazda metoda jest dobra ale pokanajlepiej daj skrina naczynia
maczuga Napisano 17 Lipiec 2006 Autor Napisano 17 Lipiec 2006 nie moge dac skrina naczynia bo gdzieś mi się zapodział plik .max ze scenką, ale spróbowałem metody z lekkim powiększeniem cieczy, i stwierdziłem, że jest najlepsza.
Rekomendowane odpowiedzi