Napisano 14 Lipiec 200618 l W jednej scenie muszę napełnić naczynie wodą. Jak to zrobić najlepiej, czyli w ten sposób żeby nie było błędów w renderingu i kaustyka i inne takie dobrze (czyt. ładnie) się zrobiły? Z góry dzięki za szybką pomoc.
Napisano 14 Lipiec 200618 l Albo albo... albo sciągnij Demo Glu3D albo skopiuj wnętrze danego naczynia i oddziel(Detach) puźniej troszke Powiększ* i dodaj poligony na ciecz wychodzaca. Proste i skuteczne :)) *By ciecz miała efekty jak w prawdziwym życiu trzeba ja powiększy w danym naczyniu by (o ile to jest szkło) widac ją było na ściankach naczynia wychodzących, tak jak w szklance z cherbata... Pozdro :)) z resztą... patrz :)) http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_glassinterface.htm
Napisano 14 Lipiec 200618 l Jeśli to nie ma być aimacja, to nie ma sensu zajmować symulatorami dynamiki płynów.
Napisano 15 Lipiec 200618 l Ja proponuje boolean. Robisz cylinder z mniej więcej kształtem naczynia, naczynie kopiujesz ale w to samo miejsce i wycinasz kształt naczynia na tym cylindrze. Potem cylinder troszeczkę zmniejszasz i gotowe.
Napisano 17 Lipiec 200618 l Autor nie moge dac skrina naczynia bo gdzieś mi się zapodział plik .max ze scenką, ale spróbowałem metody z lekkim powiększeniem cieczy, i stwierdziłem, że jest najlepsza.