rzuq Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Witam po dluzszej przerwie ;) Dostalem ostatnio zadanie otexturowania modelu mezczyzny skladajacego sie z kilkunastu czesci. Kolor poszedl w maire szybko problem zaczal sie przy normalce ( robionej z recznie rysowanego bumpa ). Na przegubach ( laczeniach elementow) powstajac ciecia jakie prezentuje ponizej ponadto powstaje mi kratownica na brzuchu. Do tej pory z normalami raczej nie bylem na ty wiec pytanie do Was czy nie da sie czegos z tym zrobic? Ciecia wychodza nawet gdy normalka jest robiona na podstawie tych samych jednolitych bumpow. Proba z attacheowania elementow i podpiecia ich pod ta sama smootching group tez nic nie daje.
KLICEK Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 przeciecia wychodza gdy masz overlaped mapping prawdopodobnie, nie wazne czy rysowany czy generowany. Kratownica to chyba slaba rozdzielczosc mapy. Po 2gie nie widze sensu malowac norma w shopie jak mozna zrobic to z zibrashu w 10 min prosty normal:) + detal w shopie
wizz Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Ja sie tam nie znam :) powiem tylko tyle że mi sie podba nowy avatar klicka :D \m/
_michal Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Spróbuj po chamsku podmalować szwy na normalu wartością 127, 127, 255. Szew powinien zniknąć, niestety detal na normalu też, więc z tym trzeba ostrożnie, ale może się da. Klicek - ZBrush to narzędzie szatana.
rzuq Napisano 17 Lipiec 2006 Autor Napisano 17 Lipiec 2006 dzieki empeck - do tej pory kombinowalem po stronie bumpa nie modyfikujac samej normalki - wypelnienie krawedzi kolorem 127 127 255 pozwolilo osiagnac zadowalajacy efekt :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się