rzuq Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Witam po dluzszej przerwie ;) Dostalem ostatnio zadanie otexturowania modelu mezczyzny skladajacego sie z kilkunastu czesci. Kolor poszedl w maire szybko problem zaczal sie przy normalce ( robionej z recznie rysowanego bumpa ). Na przegubach ( laczeniach elementow) powstajac ciecia jakie prezentuje ponizej ponadto powstaje mi kratownica na brzuchu. Do tej pory z normalami raczej nie bylem na ty wiec pytanie do Was czy nie da sie czegos z tym zrobic? Ciecia wychodza nawet gdy normalka jest robiona na podstawie tych samych jednolitych bumpow. Proba z attacheowania elementow i podpiecia ich pod ta sama smootching group tez nic nie daje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 przeciecia wychodza gdy masz overlaped mapping prawdopodobnie, nie wazne czy rysowany czy generowany. Kratownica to chyba slaba rozdzielczosc mapy. Po 2gie nie widze sensu malowac norma w shopie jak mozna zrobic to z zibrashu w 10 min prosty normal:) + detal w shopie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizz Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Ja sie tam nie znam :) powiem tylko tyle że mi sie podba nowy avatar klicka :D \m/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Spróbuj po chamsku podmalować szwy na normalu wartością 127, 127, 255. Szew powinien zniknąć, niestety detal na normalu też, więc z tym trzeba ostrożnie, ale może się da. Klicek - ZBrush to narzędzie szatana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzuq Posted July 17, 2006 Author Share Posted July 17, 2006 dzieki empeck - do tej pory kombinowalem po stronie bumpa nie modyfikujac samej normalki - wypelnienie krawedzi kolorem 127 127 255 pozwolilo osiagnac zadowalajacy efekt :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now