Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam po dluzszej przerwie ;)

 

Dostalem ostatnio zadanie otexturowania modelu mezczyzny skladajacego sie z kilkunastu czesci. Kolor poszedl w maire szybko problem zaczal sie przy normalce ( robionej z recznie rysowanego bumpa ). Na przegubach ( laczeniach elementow) powstajac ciecia jakie prezentuje ponizej ponadto powstaje mi kratownica na brzuchu. Do tej pory z normalami raczej nie bylem na ty wiec pytanie do Was czy nie da sie czegos z tym zrobic?

 

Ciecia wychodza nawet gdy normalka jest robiona na podstawie tych samych jednolitych bumpow.

Proba z attacheowania elementow i podpiecia ich pod ta sama smootching group tez nic nie daje.

 

bohc23kw5.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja sie tam nie znam :) powiem tylko tyle że mi sie podba nowy avatar klicka :D \m/

Napisano

Spróbuj po chamsku podmalować szwy na normalu wartością 127, 127, 255. Szew powinien zniknąć, niestety detal na normalu też, więc z tym trzeba ostrożnie, ale może się da.

 

Klicek - ZBrush to narzędzie szatana.

Napisano
  • Autor

dzieki empeck - do tej pory kombinowalem po stronie bumpa nie modyfikujac samej normalki - wypelnienie krawedzi kolorem 127 127 255 pozwolilo osiagnac zadowalajacy efekt :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności