Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam po dluzszej przerwie ;)

 

Dostalem ostatnio zadanie otexturowania modelu mezczyzny skladajacego sie z kilkunastu czesci. Kolor poszedl w maire szybko problem zaczal sie przy normalce ( robionej z recznie rysowanego bumpa ). Na przegubach ( laczeniach elementow) powstajac ciecia jakie prezentuje ponizej ponadto powstaje mi kratownica na brzuchu. Do tej pory z normalami raczej nie bylem na ty wiec pytanie do Was czy nie da sie czegos z tym zrobic?

 

Ciecia wychodza nawet gdy normalka jest robiona na podstawie tych samych jednolitych bumpow.

Proba z attacheowania elementow i podpiecia ich pod ta sama smootching group tez nic nie daje.

 

bohc23kw5.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przeciecia wychodza gdy masz overlaped mapping prawdopodobnie, nie wazne czy rysowany czy generowany. Kratownica to chyba slaba rozdzielczosc mapy. Po 2gie nie widze sensu malowac norma w shopie jak mozna zrobic to z zibrashu w 10 min prosty normal:) + detal w shopie

Napisano

Ja sie tam nie znam :) powiem tylko tyle że mi sie podba nowy avatar klicka :D \m/

Napisano

Spróbuj po chamsku podmalować szwy na normalu wartością 127, 127, 255. Szew powinien zniknąć, niestety detal na normalu też, więc z tym trzeba ostrożnie, ale może się da.

 

Klicek - ZBrush to narzędzie szatana.

Napisano
  • Autor

dzieki empeck - do tej pory kombinowalem po stronie bumpa nie modyfikujac samej normalki - wypelnienie krawedzi kolorem 127 127 255 pozwolilo osiagnac zadowalajacy efekt :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności