Pierzak Napisano 15 Lipiec 2006 Share Napisano 15 Lipiec 2006 Hej. Praca nosi nazwe "Kochanie uprawowałam ci koszule" zrobiona w 3ds max, photoshop, na glowie elementy ZBrusha. Render Mental Ray. Po wyrenderowaniu zrobilem kilka domalówek. Jestem ciekaw waszej opinii. Praca skonczona ale jak ktos podpowie mi cos ciekawego co dodac co poprawic to niewykluczone ze przeniace watek do WIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matti Napisano 15 Lipiec 2006 Share Napisano 15 Lipiec 2006 ja nie rozumiem:) co ona ma na twarzy?? to od zelazka jest? ogolnie nie jest zle ale tez bez rewelacji. lepiej do wipa trza bylo dac pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 15 Lipiec 2006 Share Napisano 15 Lipiec 2006 Oj wip proporcje, sczegoly i jeszcze czegos mi w tym brakuje, pomysl super dlatego staraj sie to dopracowac, lubie czarny humor :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezz Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 o shit malo nie oplulem monitora kawa, pozytyw ! ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubi Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 to pewnie ta dziewczyna z Hostela ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 po wydłubaniu z pod pociągu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 Nie podoba mi się :| Model wymagałby poprawki, bo teraz do bardziej w stronę LP. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 I na dodatek nie ostre to jakies a ona to sie chyba na tym zelazku polozyla fejsem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3grosze Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 ten tego.. chyba mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że wiem gdzie sa domalówki ;-) enyłej faktycznie jak chłopaki mówili, na lou poly to bardziej wygląda neistety no a dof bezsensu zupełnie, nie pasuje tutaj, jak dla mnie na siłę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 to cos na twarzy wygląda na domalowane w psie, a nie powinno być tego widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość GunStar Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 Wszystko OK, poza tą plamą na twarzy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 16 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2006 Nie ukrywam ze model powstal jako LowPoly. Dodalem kilka polygonow i wygladzilem siatke. http://www.pierzak.com/portfolio/lowpoly/girl.htm Chcialem pocwiczyc ZBrusha i export mapy displacement. Nie chcialem zeby nauka poszla w las ale zeby powstala z tego jakas scenka. i tak powstala pani z żelazkiem. Trakrujcie to bardziej jako żart niż jako prace mojego życia. Praca mojego życia dopiero nadchodzi... malymi kroczkami... :) mam nadzieje ze dlugo bede zyl. Laska ma troche zachwiane proporcje tzn za duza glowe. Dlatego ze displacement ją troche napompował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 na renderach (na stronce) wyglada troche jakby kiedys robila boardslida i jej sie deska zlamala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Derfalon Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 No więc jest to cos co i podoba mi sie i nie jednocześnie. Myśle że pomysł ciekawy, niebanalny, ale wykonanie nie do końca już ok. Tak jak piksar mówił rzuca sie w oczy użycie PSa. Popracuj jeszcze nad tym bo pomysł przedni:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 17 Lipiec 2006 Share Napisano 17 Lipiec 2006 jakbys nad tym posiedzial i zrobil to lepiej, bytloby znacznie lepiej, bo pomysl nienajgorszy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 18 Lipiec 2006 Share Napisano 18 Lipiec 2006 niestety Zbrusha wogule nie widać. W Zbrushu jest taka opcja jak Cage, i dostosowuje pierwszy division level do nałożenia siatki w dalszych z Dispacementem takim jaki masz nastawiony, w tym przypadku, lepiej chyba normal mapki zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi