Napisano 15 Lipiec 200618 l Hej. Praca nosi nazwe "Kochanie uprawowałam ci koszule" zrobiona w 3ds max, photoshop, na glowie elementy ZBrusha. Render Mental Ray. Po wyrenderowaniu zrobilem kilka domalówek. Jestem ciekaw waszej opinii. Praca skonczona ale jak ktos podpowie mi cos ciekawego co dodac co poprawic to niewykluczone ze przeniace watek do WIP
Napisano 15 Lipiec 200618 l ja nie rozumiem:) co ona ma na twarzy?? to od zelazka jest? ogolnie nie jest zle ale tez bez rewelacji. lepiej do wipa trza bylo dac pozdro
Napisano 15 Lipiec 200618 l Oj wip proporcje, sczegoly i jeszcze czegos mi w tym brakuje, pomysl super dlatego staraj sie to dopracowac, lubie czarny humor :)
Napisano 16 Lipiec 200618 l Nie podoba mi się :| Model wymagałby poprawki, bo teraz do bardziej w stronę LP.
Napisano 16 Lipiec 200618 l I na dodatek nie ostre to jakies a ona to sie chyba na tym zelazku polozyla fejsem;)
Napisano 16 Lipiec 200618 l ten tego.. chyba mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że wiem gdzie sa domalówki ;-) enyłej faktycznie jak chłopaki mówili, na lou poly to bardziej wygląda neistety no a dof bezsensu zupełnie, nie pasuje tutaj, jak dla mnie na siłę ;-)
Napisano 16 Lipiec 200618 l to cos na twarzy wygląda na domalowane w psie, a nie powinno być tego widać.
Napisano 16 Lipiec 200618 l Autor Nie ukrywam ze model powstal jako LowPoly. Dodalem kilka polygonow i wygladzilem siatke. http://www.pierzak.com/portfolio/lowpoly/girl.htm Chcialem pocwiczyc ZBrusha i export mapy displacement. Nie chcialem zeby nauka poszla w las ale zeby powstala z tego jakas scenka. i tak powstala pani z żelazkiem. Trakrujcie to bardziej jako żart niż jako prace mojego życia. Praca mojego życia dopiero nadchodzi... malymi kroczkami... :) mam nadzieje ze dlugo bede zyl. Laska ma troche zachwiane proporcje tzn za duza glowe. Dlatego ze displacement ją troche napompował.
Napisano 16 Lipiec 200618 l na renderach (na stronce) wyglada troche jakby kiedys robila boardslida i jej sie deska zlamala
Napisano 16 Lipiec 200618 l No więc jest to cos co i podoba mi sie i nie jednocześnie. Myśle że pomysł ciekawy, niebanalny, ale wykonanie nie do końca już ok. Tak jak piksar mówił rzuca sie w oczy użycie PSa. Popracuj jeszcze nad tym bo pomysł przedni:)
Napisano 17 Lipiec 200618 l jakbys nad tym posiedzial i zrobil to lepiej, bytloby znacznie lepiej, bo pomysl nienajgorszy;)
Napisano 18 Lipiec 200618 l niestety Zbrusha wogule nie widać. W Zbrushu jest taka opcja jak Cage, i dostosowuje pierwszy division level do nałożenia siatki w dalszych z Dispacementem takim jaki masz nastawiony, w tym przypadku, lepiej chyba normal mapki zrobić.