Pierzak Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Hej. Praca nosi nazwe "Kochanie uprawowałam ci koszule" zrobiona w 3ds max, photoshop, na glowie elementy ZBrusha. Render Mental Ray. Po wyrenderowaniu zrobilem kilka domalówek. Jestem ciekaw waszej opinii. Praca skonczona ale jak ktos podpowie mi cos ciekawego co dodac co poprawic to niewykluczone ze przeniace watek do WIP
Matti Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 ja nie rozumiem:) co ona ma na twarzy?? to od zelazka jest? ogolnie nie jest zle ale tez bez rewelacji. lepiej do wipa trza bylo dac pozdro
Kuciel Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Oj wip proporcje, sczegoly i jeszcze czegos mi w tym brakuje, pomysl super dlatego staraj sie to dopracowac, lubie czarny humor :)
Nezz Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 o shit malo nie oplulem monitora kawa, pozytyw ! ;D
piotrek Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 Nie podoba mi się :| Model wymagałby poprawki, bo teraz do bardziej w stronę LP. 1
Kulki Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 I na dodatek nie ostre to jakies a ona to sie chyba na tym zelazku polozyla fejsem;)
3grosze Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 ten tego.. chyba mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że wiem gdzie sa domalówki ;-) enyłej faktycznie jak chłopaki mówili, na lou poly to bardziej wygląda neistety no a dof bezsensu zupełnie, nie pasuje tutaj, jak dla mnie na siłę ;-)
piksar Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 to cos na twarzy wygląda na domalowane w psie, a nie powinno być tego widać.
Pierzak Napisano 16 Lipiec 2006 Autor Napisano 16 Lipiec 2006 Nie ukrywam ze model powstal jako LowPoly. Dodalem kilka polygonow i wygladzilem siatke. http://www.pierzak.com/portfolio/lowpoly/girl.htm Chcialem pocwiczyc ZBrusha i export mapy displacement. Nie chcialem zeby nauka poszla w las ale zeby powstala z tego jakas scenka. i tak powstala pani z żelazkiem. Trakrujcie to bardziej jako żart niż jako prace mojego życia. Praca mojego życia dopiero nadchodzi... malymi kroczkami... :) mam nadzieje ze dlugo bede zyl. Laska ma troche zachwiane proporcje tzn za duza glowe. Dlatego ze displacement ją troche napompował.
SoAd Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 na renderach (na stronce) wyglada troche jakby kiedys robila boardslida i jej sie deska zlamala
Derfalon Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 No więc jest to cos co i podoba mi sie i nie jednocześnie. Myśle że pomysł ciekawy, niebanalny, ale wykonanie nie do końca już ok. Tak jak piksar mówił rzuca sie w oczy użycie PSa. Popracuj jeszcze nad tym bo pomysł przedni:)
hkropinski Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 jakbys nad tym posiedzial i zrobil to lepiej, bytloby znacznie lepiej, bo pomysl nienajgorszy;)
Cruzh3r Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 niestety Zbrusha wogule nie widać. W Zbrushu jest taka opcja jak Cage, i dostosowuje pierwszy division level do nałożenia siatki w dalszych z Dispacementem takim jaki masz nastawiony, w tym przypadku, lepiej chyba normal mapki zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi