Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

Praca nosi nazwe "Kochanie uprawowałam ci koszule"

zrobiona w 3ds max, photoshop, na glowie elementy ZBrusha.

Render Mental Ray.

 

Po wyrenderowaniu zrobilem kilka domalówek.

Jestem ciekaw waszej opinii. Praca skonczona ale jak ktos podpowie mi cos ciekawego co dodac co poprawic to niewykluczone ze przeniace watek do WIP

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja nie rozumiem:) co ona ma na twarzy?? to od zelazka jest? ogolnie nie jest zle ale tez bez rewelacji. lepiej do wipa trza bylo dac

pozdro

Napisano

ten tego.. chyba mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że wiem gdzie sa domalówki ;-)

enyłej

faktycznie jak chłopaki mówili, na lou poly to bardziej wygląda neistety

no a dof bezsensu zupełnie, nie pasuje tutaj, jak dla mnie na siłę ;-)

Gość GunStar
Napisano

Wszystko OK, poza tą plamą na twarzy :P

Napisano

Nie ukrywam ze model powstal jako LowPoly. Dodalem kilka polygonow i wygladzilem siatke.

http://www.pierzak.com/portfolio/lowpoly/girl.htm

Chcialem pocwiczyc ZBrusha i export mapy displacement. Nie chcialem zeby nauka poszla w las ale zeby powstala z tego jakas scenka. i tak powstala pani z żelazkiem.

Trakrujcie to bardziej jako żart niż jako prace mojego życia.

Praca mojego życia dopiero nadchodzi... malymi kroczkami... :) mam nadzieje ze dlugo bede zyl.

Laska ma troche zachwiane proporcje tzn za duza glowe. Dlatego ze displacement ją troche napompował.

Napisano

No więc jest to cos co i podoba mi sie i nie jednocześnie. Myśle że pomysł ciekawy, niebanalny, ale wykonanie nie do końca już ok. Tak jak piksar mówił rzuca sie w oczy użycie PSa. Popracuj jeszcze nad tym bo pomysł przedni:)

Napisano

niestety Zbrusha wogule nie widać. W Zbrushu jest taka opcja jak Cage, i dostosowuje pierwszy division level do nałożenia siatki w dalszych z Dispacementem takim jaki masz nastawiony, w tym przypadku, lepiej chyba normal mapki zrobić.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności