Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

Lamborghini Murcielago.

Blender. Yafray.

 

LAMBORGHINI.jpg

oraz wersja czerwona - mniej mi się podoba

 

 

LAMBORGHINI-red.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
oraz wersja czerwona - mniej mi się podoba

 

mi tez...

 

model ladny, niewidac wiekszych bledow, ale sam render i oswietlenie pozostawiają wiele do zycaznia, pozdrawiam

Napisano
  • Autor
fajnie chociaz studio mi nie pasi ale to tylko marudzenie z tym ze auto wydaje sie spłaszczone:/

Przecie z blueprintów robiłem :#

Napisano

nawet ładny, szczególnie jak na blendera bo o ile wiem to stasznie zamotany i trudny program w porównaniu do maxa :) jedynie się przyczepie że rowki nie są pozaokrąglane tylko kanciaste tak jak i niektóre kanty np na dole przedniego zderzaka ... chyba że po prostu dałeś troche za mały chamfer ;P

może jeszcze jakieś inne ujęcia zrenderujesz ?

ps: jesteś z tego świdnika koło lublina ??

Napisano
  • Autor

Tak jestem z tego Świdnika:)

Rzeczywiście przesadzam z tymi kantami:]

Napisano
fajnie chociaz studio mi nie pasi ale to tylko marudzenie z tym ze auto wydaje sie spłaszczone:/

Mam identyczne odczucia kiedy patrzę na ten samochód. Jakby cała kabina była spłaszczona. To, że robiłeś "z blueprintów" nie gwarantuje poprawności wykonania. Auto wydaje mi się jakby low-poly. Jako low-poly bardzo fajne (poza ową płaskością). Jeżeli natomist mam oceniać to jako "pełnowartościowy" model to brakuje mi krągłości i detali. Raz za ostre krawędzie, innym znowu razem zbyt oble.

Podsumowując. Całkiem nieźle ;)

Napisano

Flagowym kolorem Murcielago jest zolty, wtedy autko prezentowaloby sie SUPER. No, i moze studio troche ciemniejsze, bo zbyt jasno jak dla mnie, ale to kwestia gustu:P

 

PS. #Pawel, moglbys udostepnic link do blueprintow do tego autka??

Napisano

co do spłaszczenia to moze jest to wina kadru. hjęsli to hdri to możesz powiedzieć jakie ? jeśli nie korzystałeś z hdrka to powiedz proszę parę słow na temat oświetlenia i umiejscowienia świateł.

Napisano
  • Autor

Użyłem tutaj AngMapy (Coś podobnego do HDRI) wykonanej własnoręcznie. Światło to GI, Full oraz jedna zwykła lampa

Napisano

Ja bym go widzial jako srebrny metalic :D

Jak dla mnie narazie wersja biala najladniejsza ;]

Napisano

racja,w metallicu prezentowałby się imho naljepiej ;]. angmap ? hmm... pierwsze słyszę ;P. możesz pokazać screenshota?

Napisano
  • Autor

ANGMAP - w blenderze. Oto miniaturka mapy(zwykły plik JPG)

 

Mógłby ktoś pokazać przykład srebrnego metaliku na jakimś aucie. ?

 

PS. mi też najbardziej podoba się pierwszy render :)

angmap.jpg

Napisano

dół auta może i jest dobry ale właśnie u góry kabina naprawdę wydaje się spłaszczona

poza tym te światła są za duże one nie zajmują tyle maski

wiem bo też robię murcielago ;)

 

IMG_5210.JPG

Napisano

no jak się jeździ ponad 300 km/h to chyba są takie długie potrzebne

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności