havoc Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 http://img82.imageshack.us/img82/914/14ari6.jpg ----------------------------------------------- Siatka: http://img291.imageshack.us/img291/1387/siatkawb6.jpg Meshsmootha sie nie dało usunąć w pewnych elementach... ----------------------------------------------- Czas roboty: około tygodnia(po 2h dziennie) głównie dlatego bo chciałem sie nauczyc czegos... naprzykład hair and fur'a Misiu miałbyć taki stary babciny :) ----------------------------------------------- Witam wszystkich ... jest to moja druga praca hi-poly wiec mozecie ze mną jechać jak ze szmatą :) Pierwsza to były te walczące roboty: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28020 Głownie to siedze w low-poly dla gier i www wiec wiecie... Prosiłbym jedynie teraz o porade odnośnie ustawien GI ,FG, i swiateł: Pozdrawiam
hkropinski Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 na mentalu sie nie znam... ale co do pracy to mysle ze roboty byly leprze, pozdr
Nezz Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 prawdę mówiąc to ja nie chwytam " what happend ". rzeczywiście roboty wyglądają ciekawie ale skoro praca miała służyć edukacji i testom to ok. co do mentala to też się specjalnie nie znam ale ogólnie wygląda to troche jak fabryczne ustawienia renderera , w dziale mentala na tym forum jest świetny tutek dla początkujących polecam ,napewno pomoże
havoc Napisano 20 Lipiec 2006 Autor Napisano 20 Lipiec 2006 w robotach nie uzyłem GI. A tutaj starałem sie coś wymodzic.... Pozatym uczyłem sie jak modelowac z meshsmoothem oraz hair and fur'a Nadal jednak , przydałby sie ktoś kto zna sie na mentalu aby mnie wspomóc :)
SoAd Napisano 21 Lipiec 2006 Napisano 21 Lipiec 2006 Ile wlosów i hair pass'es masz ustawione dla miśka?
havoc Napisano 21 Lipiec 2006 Autor Napisano 21 Lipiec 2006 60000 wlosów i 0 hair passow... Nie wiem co te hairpassy robią wogóle...
Master Kiełbaster Napisano 21 Lipiec 2006 Napisano 21 Lipiec 2006 nie jest dobrze... tekstury leżą (nogi stołka zbite z desek?), oświetlenie przydało by się bardziej klimatyczne, proporcje też leżą (kabelek od lampki)...
Pierzak Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 hej. fajny misio. czy moglbys pokazac ustawienia Hair and Fur?
havoc Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 Oto H&F: A pozatym to naprawde nikt tu sie nie zna na mental rayu ? Ech, musze sie przerzucic na jakis inny program :)
SWRSC Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Globall Illumination Zwiększ max num. photons per sample do około 50000 - wyeliminujemy artegakty przy większej energii. Max sampling radius - dostosuj go odpowiednio do sceny FinalGathering zobacz na Samples 200 i ustawieniu max/min na 1/0,1 albo nawet 0,5/0,05 max depth możesz mieć mniejsze, chyba nie amsz w scenie dużo warstw przez które muszą przedzierać się promienie fg?. Render Sampling quality filter na Mitchel przestaw W światełku widze że masz decay na 1,6 to bardzo skarjna wartość, lepiej nie schodzic poniżej 1,8, tymbardziej w takij scenie.
Rekomendowane odpowiedzi