Skocz do zawartości

Scena 3D: What happened here ?


Rekomendowane odpowiedzi

http://img82.imageshack.us/img82/914/14ari6.jpg

-----------------------------------------------

Siatka: http://img291.imageshack.us/img291/1387/siatkawb6.jpg

Meshsmootha sie nie dało usunąć w pewnych elementach...

-----------------------------------------------

Czas roboty: około tygodnia(po 2h dziennie) głównie dlatego bo chciałem sie nauczyc czegos... naprzykład hair and fur'a

Misiu miałbyć taki stary babciny :)

-----------------------------------------------

Witam wszystkich ... jest to moja druga praca hi-poly wiec mozecie ze mną jechać jak ze szmatą :)

Pierwsza to były te walczące roboty:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28020

Głownie to siedze w low-poly dla gier i www wiec wiecie...

 

Prosiłbym jedynie teraz o porade odnośnie ustawien GI ,FG, i swiateł:

untitled1ms0.th.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

prawdę mówiąc to ja nie chwytam " what happend ".

rzeczywiście roboty wyglądają ciekawie ale skoro praca miała służyć edukacji i testom to ok. co do mentala to też się specjalnie nie znam ale ogólnie wygląda to troche jak fabryczne ustawienia renderera , w dziale mentala na tym forum jest świetny tutek dla początkujących polecam ,napewno pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w robotach nie uzyłem GI.

A tutaj starałem sie coś wymodzic....

 

Pozatym uczyłem sie jak modelowac z meshsmoothem oraz hair and fur'a

 

Nadal jednak , przydałby sie ktoś kto zna sie na mentalu aby mnie wspomóc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Globall Illumination

Zwiększ max num. photons per sample do około 50000 - wyeliminujemy artegakty przy większej energii.

Max sampling radius - dostosuj go odpowiednio do sceny

FinalGathering

zobacz na Samples 200 i ustawieniu max/min na 1/0,1 albo nawet 0,5/0,05

max depth możesz mieć mniejsze, chyba nie amsz w scenie dużo warstw przez które muszą przedzierać się promienie fg?.

Render Sampling quality

filter na Mitchel przestaw

 

W światełku widze że masz decay na 1,6 to bardzo skarjna wartość, lepiej nie schodzic poniżej 1,8, tymbardziej w takij scenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności