Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

http://img82.imageshack.us/img82/914/14ari6.jpg

-----------------------------------------------

Siatka: http://img291.imageshack.us/img291/1387/siatkawb6.jpg

Meshsmootha sie nie dało usunąć w pewnych elementach...

-----------------------------------------------

Czas roboty: około tygodnia(po 2h dziennie) głównie dlatego bo chciałem sie nauczyc czegos... naprzykład hair and fur'a

Misiu miałbyć taki stary babciny :)

-----------------------------------------------

Witam wszystkich ... jest to moja druga praca hi-poly wiec mozecie ze mną jechać jak ze szmatą :)

Pierwsza to były te walczące roboty:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28020

Głownie to siedze w low-poly dla gier i www wiec wiecie...

 

Prosiłbym jedynie teraz o porade odnośnie ustawien GI ,FG, i swiateł:

untitled1ms0.th.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

prawdę mówiąc to ja nie chwytam " what happend ".

rzeczywiście roboty wyglądają ciekawie ale skoro praca miała służyć edukacji i testom to ok. co do mentala to też się specjalnie nie znam ale ogólnie wygląda to troche jak fabryczne ustawienia renderera , w dziale mentala na tym forum jest świetny tutek dla początkujących polecam ,napewno pomoże

Napisano
  • Autor

w robotach nie uzyłem GI.

A tutaj starałem sie coś wymodzic....

 

Pozatym uczyłem sie jak modelowac z meshsmoothem oraz hair and fur'a

 

Nadal jednak , przydałby sie ktoś kto zna sie na mentalu aby mnie wspomóc :)

Napisano
  • Autor

60000 wlosów i 0 hair passow...

Nie wiem co te hairpassy robią wogóle...

Napisano
  • Autor

Oto H&F:

untitled3pu6.th.jpg

A pozatym to naprawde nikt tu sie nie zna na mental rayu ?

Ech, musze sie przerzucic na jakis inny program :)

Napisano

Globall Illumination

Zwiększ max num. photons per sample do około 50000 - wyeliminujemy artegakty przy większej energii.

Max sampling radius - dostosuj go odpowiednio do sceny

FinalGathering

zobacz na Samples 200 i ustawieniu max/min na 1/0,1 albo nawet 0,5/0,05

max depth możesz mieć mniejsze, chyba nie amsz w scenie dużo warstw przez które muszą przedzierać się promienie fg?.

Render Sampling quality

filter na Mitchel przestaw

 

W światełku widze że masz decay na 1,6 to bardzo skarjna wartość, lepiej nie schodzic poniżej 1,8, tymbardziej w takij scenie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności