Napisano 20 Lipiec 200618 l http://img82.imageshack.us/img82/914/14ari6.jpg ----------------------------------------------- Siatka: http://img291.imageshack.us/img291/1387/siatkawb6.jpg Meshsmootha sie nie dało usunąć w pewnych elementach... ----------------------------------------------- Czas roboty: około tygodnia(po 2h dziennie) głównie dlatego bo chciałem sie nauczyc czegos... naprzykład hair and fur'a Misiu miałbyć taki stary babciny :) ----------------------------------------------- Witam wszystkich ... jest to moja druga praca hi-poly wiec mozecie ze mną jechać jak ze szmatą :) Pierwsza to były te walczące roboty: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28020 Głownie to siedze w low-poly dla gier i www wiec wiecie... Prosiłbym jedynie teraz o porade odnośnie ustawien GI ,FG, i swiateł: Pozdrawiam
Napisano 20 Lipiec 200618 l na mentalu sie nie znam... ale co do pracy to mysle ze roboty byly leprze, pozdr
Napisano 20 Lipiec 200618 l prawdę mówiąc to ja nie chwytam " what happend ". rzeczywiście roboty wyglądają ciekawie ale skoro praca miała służyć edukacji i testom to ok. co do mentala to też się specjalnie nie znam ale ogólnie wygląda to troche jak fabryczne ustawienia renderera , w dziale mentala na tym forum jest świetny tutek dla początkujących polecam ,napewno pomoże
Napisano 20 Lipiec 200618 l Autor w robotach nie uzyłem GI. A tutaj starałem sie coś wymodzic.... Pozatym uczyłem sie jak modelowac z meshsmoothem oraz hair and fur'a Nadal jednak , przydałby sie ktoś kto zna sie na mentalu aby mnie wspomóc :)
Napisano 21 Lipiec 200618 l Autor 60000 wlosów i 0 hair passow... Nie wiem co te hairpassy robią wogóle...
Napisano 21 Lipiec 200618 l nie jest dobrze... tekstury leżą (nogi stołka zbite z desek?), oświetlenie przydało by się bardziej klimatyczne, proporcje też leżą (kabelek od lampki)...
Napisano 27 Lipiec 200618 l Autor Oto H&F: A pozatym to naprawde nikt tu sie nie zna na mental rayu ? Ech, musze sie przerzucic na jakis inny program :)
Napisano 27 Lipiec 200618 l Globall Illumination Zwiększ max num. photons per sample do około 50000 - wyeliminujemy artegakty przy większej energii. Max sampling radius - dostosuj go odpowiednio do sceny FinalGathering zobacz na Samples 200 i ustawieniu max/min na 1/0,1 albo nawet 0,5/0,05 max depth możesz mieć mniejsze, chyba nie amsz w scenie dużo warstw przez które muszą przedzierać się promienie fg?. Render Sampling quality filter na Mitchel przestaw W światełku widze że masz decay na 1,6 to bardzo skarjna wartość, lepiej nie schodzic poniżej 1,8, tymbardziej w takij scenie.