Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

trochę zaśmiecam tym tematem ale może się dowiem. Czy ktoś pracował przy robieniu leveli do Painkillera i wie jak się robi alphatest i blending (prznikanie tekstur i ich swiecenie) to byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 883
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Alphatest to nic innego jak kanal przezroczystosci ale 1bitowy. Czyli nie ma na nim szarosci tylko czarn albo biel. Co do blendingow nie wiem jak to jest rozwiazane w edku do PK, jednak sadze ze powinno gdzies byc FAQ. A co do swiecenia to IMO powinna byc mapa specular albo glow dodana w zaleznosci o jaki rodzaj swiecenia Ci chodzi, ale sadze ze specular.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności