Phrizee Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 yo! robie motorolke v3 w 3ds i mam zagwozdke jak wytloczyc w blaszce klawiatury literki, cyferki i inne bajery, nizej renderek dolnej czesci bo tyle zrobilem, jest pare bugow o ktorych wiem, ale pewnie i sa o ktorych nie wiem ;) wiec prosze o komentarze :) renderek: siatka nie wygladzona: siatka wygladzona: jedna z referek: yo!peace
BizU Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 ja bym to zrobil inaczej, zauważ że blaszke masz plaską, zrób odpowiednią mape reflaction, na dole umieść płaskie światła o odpowiedniej barwie, i masz idealny efekt. Nie zapomniej użyć compozita na materiał srebrnej blaszki, bo nie bedzie refleksów na miejscu napisów 3maj sie
Phrizee Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 kolejny progresik (wiem ze ta srodkowa rolka jest troche niedopasowana, popraie to pozniej ;) )
latarnik Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 jak na razie masz bardzo duzo niezgodnosci z oryginalem... porownojac z referka wyciagnieta z kieszeni (;p) to co oddziela poszczegolne klawisze wystaje zdecydowanie za mocno, te gumki wystaja z 0.5mm ponad metalowa powierzchnie klawiatury. no i maja zly ksztalt... ogolnie troche za ostre krawedzie i za duze rowki. u góry przy ekranie za małe kółko na logo motoroli. powinienes troche ja pozaokraglac tu i owdzie ;] ale nie jest zle, mozna poznac ;d keep working,. pozdrawiam
Phrizee Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 dzieki za komentarze :D postaram sie naprawic wszystko co w mojej mocy, zeby ta motorolka wygladala jak motorolka ;)
RA Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 Co do tych wgłębień, to myśle, że zwykły bump wystarczy. Miałem tę komórkę w łapach i te rowki były z tego co pamiętam dość płytkie. Więc bump, albo jeśli chcesz mieć więcej satysfakcji z modelu lub przewidujesz zbliżenia wymodeluj rowki ręcznie. :) PS: Telefon z Magdy M. hihihi :D pozdrawiam
Phrizee Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Napisano 25 Lipiec 2006 yo! qrce opcja z bumpem jest bardzo kuszaca ale chyba sie nie wyrobie z czasem :/, zrobilbym w ogole lowpoly model ;) bo akurat lowpoly ksztalt tej komory jest bardzo prosty i texturki, ale juz zaczalem wszystko modelowac, wiec chyba bede tak wlasnie mial skonczyc, wlasnie siadam za rzezbienie jak na dzis skoncze to pokaze dalszy progress i pytanie do *latarnika*: zly ksztalt tych neonow czy tam gumek (wlasnie to mi najbardziej porzeszkadza nie nie mialem tej komory na zywo :/ ), znaczy jak to zly? z foty robilem qrde, wytlumaczmi prosze...
latarnik Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 podrysowalem na twoim renderze co i jak i dorzucilem jedno zdjecie klawiatury ktore znalazlem na necie. niestety nie mam wystarczajaco dobrej cyfrowki zeby moc ci porobic zdjecia na ktorych byloby widac co i jak. ;] pracuj pracuj ;] pozdrawiam
Phrizee Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Napisano 31 Lipiec 2006 yo! po dluzszej przerwie znow mam net i zapodaje wynik koncowy, wiem ze model jest niedokladny nierzeczywisty i ma sporo bledow, ale i tak sie sporo nauczylem o planowaniu modelu w glowie ;)
Phrizee Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Napisano 31 Lipiec 2006 a co do tych neonow to tez polna pol z rzeczywistoscia ;) bo akurat znalazlem takie foto godzie one byly wlasnie tak ulozone, oprocz tych przy kolku yo!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się