Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

yo! robie motorolke v3 w 3ds i mam zagwozdke jak wytloczyc w blaszce klawiatury literki, cyferki i inne bajery, nizej renderek dolnej czesci bo tyle zrobilem, jest pare bugow o ktorych wiem, ale pewnie i sa o ktorych nie wiem ;) wiec prosze o komentarze :)

 

renderek:

motorolav3021un5.th.jpg

 

siatka nie wygladzona:

siatka01jm4.th.gif

 

siatka wygladzona:

siatka02rc6.th.gif

 

jedna z referek:

razr05gv0.th.jpg

 

yo!peace

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja bym to zrobil inaczej, zauważ że blaszke masz plaską, zrób odpowiednią mape reflaction, na dole umieść płaskie światła o odpowiedniej barwie, i masz idealny efekt. Nie zapomniej użyć compozita na materiał srebrnej blaszki, bo nie bedzie refleksów na miejscu napisów

 

3maj sie

Napisano
  • Autor

kolejny progresik (wiem ze ta srodkowa rolka jest troche niedopasowana, popraie to pozniej ;) )

 

motorolav3026tf2.th.jpg

Napisano

jak na razie masz bardzo duzo niezgodnosci z oryginalem...

 

porownojac z referka wyciagnieta z kieszeni (;p) to co oddziela poszczegolne klawisze wystaje zdecydowanie za mocno, te gumki wystaja z 0.5mm ponad metalowa powierzchnie klawiatury. no i maja zly ksztalt...

 

ogolnie troche za ostre krawedzie i za duze rowki.

 

u góry przy ekranie za małe kółko na logo motoroli.

 

powinienes troche ja pozaokraglac tu i owdzie ;]

 

ale nie jest zle, mozna poznac ;d

 

keep working,. pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze :D postaram sie naprawic wszystko co w mojej mocy, zeby ta motorolka wygladala jak motorolka ;)

Napisano

Co do tych wgłębień, to myśle, że zwykły bump wystarczy. Miałem tę komórkę w łapach i te rowki były z tego co pamiętam dość płytkie. Więc bump, albo jeśli chcesz mieć więcej satysfakcji z modelu lub przewidujesz zbliżenia wymodeluj rowki ręcznie. :)

 

PS:

Telefon z Magdy M. hihihi :D

 

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

yo! qrce opcja z bumpem jest bardzo kuszaca ale chyba sie nie wyrobie z czasem :/, zrobilbym w ogole lowpoly model ;) bo akurat lowpoly ksztalt tej komory jest bardzo prosty i texturki, ale juz zaczalem wszystko modelowac, wiec chyba bede tak wlasnie mial skonczyc, wlasnie siadam za rzezbienie jak na dzis skoncze to pokaze dalszy progress

 

i pytanie do *latarnika*: zly ksztalt tych neonow czy tam gumek (wlasnie to mi najbardziej porzeszkadza nie nie mialem tej komory na zywo :/ ), znaczy jak to zly? z foty robilem qrde, wytlumaczmi prosze...

Napisano

podrysowalem na twoim renderze co i jak i dorzucilem jedno zdjecie klawiatury ktore znalazlem na necie.

 

blelelelelelelerf3.th.jpg

 

niestety nie mam wystarczajaco dobrej cyfrowki zeby moc ci porobic zdjecia na ktorych byloby widac co i jak. ;]

 

pracuj pracuj ;]

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

yo! po dluzszej przerwie znow mam net i zapodaje wynik koncowy, wiem ze model jest niedokladny nierzeczywisty i ma sporo bledow, ale i tak sie sporo nauczylem o planowaniu modelu w glowie ;)

motorolav3046bz6.th.jpg

motorolav3open0050yx2.th.png

motorolav3klapka0025it3.th.png

Napisano
  • Autor

a co do tych neonow to tez polna pol z rzeczywistoscia ;) bo akurat znalazlem takie foto godzie one byly wlasnie tak ulozone, oprocz tych przy kolku

 

yo!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności