Napisano 22 Lipiec 200618 l yo! robie motorolke v3 w 3ds i mam zagwozdke jak wytloczyc w blaszce klawiatury literki, cyferki i inne bajery, nizej renderek dolnej czesci bo tyle zrobilem, jest pare bugow o ktorych wiem, ale pewnie i sa o ktorych nie wiem ;) wiec prosze o komentarze :) renderek: siatka nie wygladzona: siatka wygladzona: jedna z referek: yo!peace
Napisano 23 Lipiec 200618 l ja bym to zrobil inaczej, zauważ że blaszke masz plaską, zrób odpowiednią mape reflaction, na dole umieść płaskie światła o odpowiedniej barwie, i masz idealny efekt. Nie zapomniej użyć compozita na materiał srebrnej blaszki, bo nie bedzie refleksów na miejscu napisów 3maj sie
Napisano 24 Lipiec 200618 l Autor kolejny progresik (wiem ze ta srodkowa rolka jest troche niedopasowana, popraie to pozniej ;) )
Napisano 24 Lipiec 200618 l jak na razie masz bardzo duzo niezgodnosci z oryginalem... porownojac z referka wyciagnieta z kieszeni (;p) to co oddziela poszczegolne klawisze wystaje zdecydowanie za mocno, te gumki wystaja z 0.5mm ponad metalowa powierzchnie klawiatury. no i maja zly ksztalt... ogolnie troche za ostre krawedzie i za duze rowki. u góry przy ekranie za małe kółko na logo motoroli. powinienes troche ja pozaokraglac tu i owdzie ;] ale nie jest zle, mozna poznac ;d keep working,. pozdrawiam
Napisano 24 Lipiec 200618 l Autor dzieki za komentarze :D postaram sie naprawic wszystko co w mojej mocy, zeby ta motorolka wygladala jak motorolka ;)
Napisano 24 Lipiec 200618 l Co do tych wgłębień, to myśle, że zwykły bump wystarczy. Miałem tę komórkę w łapach i te rowki były z tego co pamiętam dość płytkie. Więc bump, albo jeśli chcesz mieć więcej satysfakcji z modelu lub przewidujesz zbliżenia wymodeluj rowki ręcznie. :) PS: Telefon z Magdy M. hihihi :D pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 200618 l Autor yo! qrce opcja z bumpem jest bardzo kuszaca ale chyba sie nie wyrobie z czasem :/, zrobilbym w ogole lowpoly model ;) bo akurat lowpoly ksztalt tej komory jest bardzo prosty i texturki, ale juz zaczalem wszystko modelowac, wiec chyba bede tak wlasnie mial skonczyc, wlasnie siadam za rzezbienie jak na dzis skoncze to pokaze dalszy progress i pytanie do *latarnika*: zly ksztalt tych neonow czy tam gumek (wlasnie to mi najbardziej porzeszkadza nie nie mialem tej komory na zywo :/ ), znaczy jak to zly? z foty robilem qrde, wytlumaczmi prosze...
Napisano 26 Lipiec 200618 l podrysowalem na twoim renderze co i jak i dorzucilem jedno zdjecie klawiatury ktore znalazlem na necie. niestety nie mam wystarczajaco dobrej cyfrowki zeby moc ci porobic zdjecia na ktorych byloby widac co i jak. ;] pracuj pracuj ;] pozdrawiam
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor yo! po dluzszej przerwie znow mam net i zapodaje wynik koncowy, wiem ze model jest niedokladny nierzeczywisty i ma sporo bledow, ale i tak sie sporo nauczylem o planowaniu modelu w glowie ;)
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor a co do tych neonow to tez polna pol z rzeczywistoscia ;) bo akurat znalazlem takie foto godzie one byly wlasnie tak ulozone, oprocz tych przy kolku yo!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto