_qb Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 pytanie znowu troche z siatka zwiazane. jest jakis sposob na wyrenderowanie poziomic? np. stworzylem teren o sporych nierownosciach i chcialbym zobaczyc poziomice?
arch515 Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 ... jest jakis sposob na wyrenderowanie poziomic? np. stworzylem teren o sporych nierownosciach i chcialbym zobaczyc poziomice? Siemka!! Musiałem napisać, bo zgłupiałem „poziomice” a może jaśniej!!! Chodzi ci o układ terenu, o koty wysokościowe, o jednostki „bawda” mogę dalej wymieniać, wiesz to jest program do grafiki a nie do map geodezyjnych itp. pozdrawiam
_qb Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 ...to ,ze to nie jest program do map geodezyjnych to wiem,ale nie wydaje mi sie ,zeby szkodzilo zapytac moze ktos juz spotkal sie z takim problemem,albo istnieje jakas nakladka....moze rzeczywiscie troche nie jasno sie wyrazilem . chodzi mi o poziomice ukladu terenu inaczej "warstwice"
arch515 Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 Po to jest te forum by pytać nie mam przecież oto do ciebie pretensji, ale z tego , co wiem to raczej nie ma takiej opcji, choć są tu głowy duuuuuużo większe od mnie może coś wiedza..pozdro.
SansSerif Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 Jeżeli model masz zrobiony w skali możesz dać planar uvmap obrócone do pionu w osi x/y i nałożyć materiał z mapą zrobiną w tych samych wymiarach co model z narysowaną podziałką. Niestety przy małej różnicy wysokości mapa będzie rozciagnięta.
_qb Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 chodzilo mi wlasnie o to,zeby poziomic nie rysowac ,tylko zeby zostaly jakos wygenerowane.....hehe....ale c hyba przesadzilem:) tak czy tak wielkie dzieki za odpowiedz!!
SansSerif Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 ale nie musisz rysować poziomic tylko bitmapę z zadaną podziałką. same poziome paski.
Hynol Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 Jeden pasek i nie trzeba go robić w jakiejś skali konkretnej bo od tego są wartości tiles, offset i crop w submenu bitmapy. A zamiast Bitmapy lepiej użyć gradient ramp bo można łatwo kontrolować grubość lini.
_qb Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 zajebiscie.wielkie dzieki.juz prawie wszystko gra.....prawie, bo poziomice nie sa okragle tylko maja katy,ale to jak domyslam sie jest juz wina modelu
_qb Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 wygladzilem model ..teraz juz wszystko jest tak jak sobie wymarzylem!!! wielkie dzieki! widze,ze nie ma rzeczy niemozliwych na tym forum! pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się