daymon Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 Witam. "Walka" z oświetleniem i renderingiem mająca na celu dążenie do uzyskania jak najbardziej realistycznej sceny. 3ds max 8 ,vray , photoshop. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 hej jest fajnie nawet bardzo, jezeli dazysz do realnej sceny wypal Ambient ocluson uzywajac mentala w miejsach zalamania otrzymasz fajne cienie a miejscach jasnych rozjasnienie zmixujesz mape w ps i otrzymasz lesza textrke ktora wystarczy zrenderowac zeby ladnie wygladala ;) , bo jednego czego brakuje w foteliku to wlasnie fajnych cieni w zalamaniach i zakamarkach :) oraz tam na oparciu przy guziczkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 Wywal DOF'a. Albo przynajmniej zminimalizuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 nawet ładnie wyszło, ale DOF za duży no i trzeba było by jesczze popracować by uzyskać fotorealistyczny efekt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 skora taka troche nieskórzana, powinna byc bardziej sliska, i ten dof... a pozatym nienajgorzej, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaccunio Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 za duzy dof i poprawilbym troche odbicia na skorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 zmarszczki na skórze powinny być zależne od rozmieszczenia guzików a u ciebie nie są. dof totalnie tu nie pasuje, chiba że to miało być zdjęcie domku dla lalek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek G Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 do realizmu to tutaj duo jeszcz brakuje, ale trzeba cwiczyc i cwiczyc .pozdr Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marunioms Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 Jak dla mnie nawet ciekawie wyszło, ale prosiłbym bez DOF-a, to mozna cos wiecej bedzie napisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2006 Hey. Dzięki za odpowiedzi i uwagi co do pracy. Widze ,że bede musiał jeszcze nad skórką troche popracować:) Dof zastosowałem po raz pierwszy w mojej pracy,wykonałem go w photoshopie. Zamieszczam tutaj wersje bez dofa jak sobie życzycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 100 razy lepiej, ogólnie mi sie bardzo podoba ale chyba stól lewituje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 rendernij to w maxwellu. mniej się narobisz i wyjdzie ładniej. ziarno też nie będzie większe niż tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daymon Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2006 Tomuś -dzięki , może sie tak wydaje ale styka sie on z podłożem Master - maxwella nigdy nie używałem, więc musiałbym poświęcic troche czasu na poznanie opcji. Jak narazie chce sie nauczyć jak najlepiej renderować w V-ray`u Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi