Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

"Walka" z oświetleniem i renderingiem mająca na celu dążenie do uzyskania jak najbardziej realistycznej sceny.

3ds max 8 ,vray , photoshop.

Pozdrawiam.

 

salooonnel0.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hej jest fajnie nawet bardzo, jezeli dazysz do realnej sceny wypal Ambient ocluson uzywajac mentala w miejsach zalamania otrzymasz fajne cienie a miejscach jasnych rozjasnienie zmixujesz mape w ps i otrzymasz lesza textrke ktora wystarczy zrenderowac zeby ladnie wygladala ;) , bo jednego czego brakuje w foteliku to wlasnie fajnych cieni w zalamaniach i zakamarkach :) oraz tam na oparciu przy guziczkach

Napisano

Hey.

Dzięki za odpowiedzi i uwagi co do pracy.

Widze ,że bede musiał jeszcze nad skórką troche popracować:)

Dof zastosowałem po raz pierwszy w mojej pracy,wykonałem go w photoshopie.

Zamieszczam tutaj wersje bez dofa jak sobie życzycie.

salooonbezdofawn2.jpg

Napisano

Tomuś -dzięki , może sie tak wydaje ale styka sie on z podłożem

 

Master - maxwella nigdy nie używałem, więc musiałbym poświęcic troche czasu na poznanie opcji.

 

Jak narazie chce sie nauczyć jak najlepiej renderować w V-ray`u

 

Pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności