daymon Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Witam. "Walka" z oświetleniem i renderingiem mająca na celu dążenie do uzyskania jak najbardziej realistycznej sceny. 3ds max 8 ,vray , photoshop. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 hej jest fajnie nawet bardzo, jezeli dazysz do realnej sceny wypal Ambient ocluson uzywajac mentala w miejsach zalamania otrzymasz fajne cienie a miejscach jasnych rozjasnienie zmixujesz mape w ps i otrzymasz lesza textrke ktora wystarczy zrenderowac zeby ladnie wygladala ;) , bo jednego czego brakuje w foteliku to wlasnie fajnych cieni w zalamaniach i zakamarkach :) oraz tam na oparciu przy guziczkach Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Wywal DOF'a. Albo przynajmniej zminimalizuj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 nawet ładnie wyszło, ale DOF za duży no i trzeba było by jesczze popracować by uzyskać fotorealistyczny efekt :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 skora taka troche nieskórzana, powinna byc bardziej sliska, i ten dof... a pozatym nienajgorzej, pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaccunio Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 za duzy dof i poprawilbym troche odbicia na skorze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 zmarszczki na skórze powinny być zależne od rozmieszczenia guzików a u ciebie nie są. dof totalnie tu nie pasuje, chiba że to miało być zdjęcie domku dla lalek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek G Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 do realizmu to tutaj duo jeszcz brakuje, ale trzeba cwiczyc i cwiczyc .pozdr Marek Link to comment Share on other sites More sharing options...
marunioms Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Jak dla mnie nawet ciekawie wyszło, ale prosiłbym bez DOF-a, to mozna cos wiecej bedzie napisac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daymon Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 Hey. Dzięki za odpowiedzi i uwagi co do pracy. Widze ,że bede musiał jeszcze nad skórką troche popracować:) Dof zastosowałem po raz pierwszy w mojej pracy,wykonałem go w photoshopie. Zamieszczam tutaj wersje bez dofa jak sobie życzycie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
!Ewert Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 100 razy lepiej, ogólnie mi sie bardzo podoba ale chyba stól lewituje:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 rendernij to w maxwellu. mniej się narobisz i wyjdzie ładniej. ziarno też nie będzie większe niż tu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daymon Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 Tomuś -dzięki , może sie tak wydaje ale styka sie on z podłożem Master - maxwella nigdy nie używałem, więc musiałbym poświęcic troche czasu na poznanie opcji. Jak narazie chce sie nauczyć jak najlepiej renderować w V-ray`u Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts