flashmaster Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Witam oto moja pierwsza postac, bedzie ona wykorzystywana do animacjii dlatego robie ja na bipedzie. [ATTACH]36505[/ATTACH] [ATTACH]36506[/ATTACH] [ATTACH]36507[/ATTACH]
NV Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Na postaciach się nie znam ale się wypowiem. a więc tak bardzo mi się podoba ten element zbroi koło ręki. szczególnie to co jest na nim. Nakrycie głowy nie przylega w pewnym miejscu do ciała . Na animacji się nie znam więc co do tego wypowiedzą się eksperci tak samo do jakości modelu. Jak dla mnie to ogólnie jest bardzo fajnie. Życzę udanej pracy. Pozdro. :) A i jeszcze jedno nogi są chyba ciut za długi ale to tak może mi się tylko wydaje.
JunioR Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 wydaje mi się, że nogi są za długie w stosunku do tułowia, a tak ogólnie jak na pierwszą postac to nie jest zle :]
Master Kiełbaster Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 nie jest źle? patrzenie na nią jest bolesne... radzę przerobić parę tutków z modelingu
flashmaster Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Napisano 25 Lipiec 2006 po paru godzinach wyszło mi cos takiego okolo 3-4h pracy [ATTACH]36511[/ATTACH] [ATTACH]36512[/ATTACH]
vv3k70r Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 modeling jest niepodlegajacy krytyce, ale sposob robienia jest wyjatkowo trafny (znaczy elpienie elementow do bipa) i prowadzi w bardzo dobrym kierunku, nad modelowaniem nalezy jednak popracowac jeszcze troszku :)
Valery Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 jak dla mnie to koszmar. szczególnie ta głowa, jest bardzo słaba, wogule nie ma ust i jakas taka powyginana.
goran Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Jak dla mnie może być zważywszy iż jak powiedział flashmaster jest to pierwsza postać. Teraz parę uwag: wydaje mi się iż wojownik powinien być troszkę bardziej masywny i umięśniony - wkońcu taka zbroja trochę waży, a musi jeszcze mieć siłę machnąć mieczem ;-) - generalnie jest za chudy, zbroja na nim "wisi" modeling nie najlepszy, ale widać kilka dobrych pomysłów, trzeba tylko nad nim popracować naramienniki stanowczo za duże w stosunku do reszty postaci, wyglądają jakby zwykły śmiertelnik założył zdroję robioną na Pudziana ;-)
flashmaster Napisano 26 Lipiec 2006 Autor Napisano 26 Lipiec 2006 mmmmm jest maly problem s clothem suknia wbija sie w nogi choć offset jest na 4 [ATTACH]36522[/ATTACH] [ATTACH]36523[/ATTACH] tutaj ustawnienia [ATTACH]36524[/ATTACH] [ATTACH]36525[/ATTACH] co jest nie tak?? mam zaznaczone check intersections lecz to nie pomaga chyba ludek za szybki jest (zwykłe maxowe chodzenie)
Master Kiełbaster Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 może spróbuj użyć jako collision object nóg bipeda.
Wit Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Ciężki kaliber. Wydaje mi się, że przydałoby Ci się kilka referek... np jak wygląda napierśnik itp. bo w pierwszej chwili miałem wrażenie, że patrze na gościa od tyłu z obruconą głową o 180stopni. Powinneś również popracować troche nad proporcjami głowy. Jeśli potrzebujesz tej postaci do jakiegoś zaliczenia uczelnianego(czy coś w tym stylu) ja bym na Twoim miejscu zaporzyczył troche z postaci z Posera 6. Łatwo się je obrabia. Jeśli ma to być animacja dla samej nauki to proponuje zostawić narazie tego gostka i pobawić się w modelowanie innych prostszych rzeczy. Np. elementów zbroi. Tak czy innaczej, życze powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się