Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Na postaciach się nie znam ale się wypowiem. a więc tak bardzo mi się podoba ten element zbroi koło ręki. szczególnie to co jest na nim. Nakrycie głowy nie przylega w pewnym miejscu do ciała . Na animacji się nie znam więc co do tego wypowiedzą się eksperci tak samo do jakości modelu. Jak dla mnie to ogólnie jest bardzo fajnie. Życzę udanej pracy.

Pozdro. :) A i jeszcze jedno nogi są chyba ciut za długi ale to tak może mi się tylko wydaje.

Napisano

modeling jest niepodlegajacy krytyce, ale sposob robienia jest wyjatkowo trafny (znaczy elpienie elementow do bipa) i prowadzi w bardzo dobrym kierunku, nad modelowaniem nalezy jednak popracowac jeszcze troszku :)

Napisano

Jak dla mnie może być zważywszy iż jak powiedział flashmaster jest to pierwsza postać.

Teraz parę uwag:

wydaje mi się iż wojownik powinien być troszkę bardziej masywny i umięśniony - wkońcu taka zbroja trochę waży, a musi jeszcze mieć siłę machnąć mieczem ;-) - generalnie jest za chudy, zbroja na nim "wisi"

modeling nie najlepszy, ale widać kilka dobrych pomysłów, trzeba tylko nad nim popracować

naramienniki stanowczo za duże w stosunku do reszty postaci, wyglądają jakby zwykły śmiertelnik założył zdroję robioną na Pudziana ;-)

Napisano

mmmmm jest maly problem s clothem suknia wbija sie w nogi choć offset jest na 4

[ATTACH]36522[/ATTACH]

[ATTACH]36523[/ATTACH]

 

tutaj ustawnienia

[ATTACH]36524[/ATTACH]

[ATTACH]36525[/ATTACH]

 

co jest nie tak?? mam zaznaczone check intersections lecz to nie pomaga chyba ludek za szybki jest (zwykłe maxowe chodzenie)

Napisano

Ciężki kaliber. Wydaje mi się, że przydałoby Ci się kilka referek... np jak wygląda napierśnik itp. bo w pierwszej chwili miałem wrażenie, że patrze na gościa od tyłu z obruconą głową o 180stopni. Powinneś również popracować troche nad proporcjami głowy. Jeśli potrzebujesz tej postaci do jakiegoś zaliczenia uczelnianego(czy coś w tym stylu) ja bym na Twoim miejscu zaporzyczył troche z postaci z Posera 6. Łatwo się je obrabia. Jeśli ma to być animacja dla samej nauki to proponuje zostawić narazie tego gostka i pobawić się w modelowanie innych prostszych rzeczy. Np. elementów zbroi. Tak czy innaczej, życze powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności