Napisano 25 Lipiec 200618 l Witam oto moja pierwsza postac, bedzie ona wykorzystywana do animacjii dlatego robie ja na bipedzie. [ATTACH]36505[/ATTACH] [ATTACH]36506[/ATTACH] [ATTACH]36507[/ATTACH]
Napisano 25 Lipiec 200618 l Na postaciach się nie znam ale się wypowiem. a więc tak bardzo mi się podoba ten element zbroi koło ręki. szczególnie to co jest na nim. Nakrycie głowy nie przylega w pewnym miejscu do ciała . Na animacji się nie znam więc co do tego wypowiedzą się eksperci tak samo do jakości modelu. Jak dla mnie to ogólnie jest bardzo fajnie. Życzę udanej pracy. Pozdro. :) A i jeszcze jedno nogi są chyba ciut za długi ale to tak może mi się tylko wydaje.
Napisano 25 Lipiec 200618 l wydaje mi się, że nogi są za długie w stosunku do tułowia, a tak ogólnie jak na pierwszą postac to nie jest zle :]
Napisano 25 Lipiec 200618 l nie jest źle? patrzenie na nią jest bolesne... radzę przerobić parę tutków z modelingu
Napisano 25 Lipiec 200618 l Autor po paru godzinach wyszło mi cos takiego okolo 3-4h pracy [ATTACH]36511[/ATTACH] [ATTACH]36512[/ATTACH]
Napisano 25 Lipiec 200618 l modeling jest niepodlegajacy krytyce, ale sposob robienia jest wyjatkowo trafny (znaczy elpienie elementow do bipa) i prowadzi w bardzo dobrym kierunku, nad modelowaniem nalezy jednak popracowac jeszcze troszku :)
Napisano 25 Lipiec 200618 l jak dla mnie to koszmar. szczególnie ta głowa, jest bardzo słaba, wogule nie ma ust i jakas taka powyginana.
Napisano 26 Lipiec 200618 l Jak dla mnie może być zważywszy iż jak powiedział flashmaster jest to pierwsza postać. Teraz parę uwag: wydaje mi się iż wojownik powinien być troszkę bardziej masywny i umięśniony - wkońcu taka zbroja trochę waży, a musi jeszcze mieć siłę machnąć mieczem ;-) - generalnie jest za chudy, zbroja na nim "wisi" modeling nie najlepszy, ale widać kilka dobrych pomysłów, trzeba tylko nad nim popracować naramienniki stanowczo za duże w stosunku do reszty postaci, wyglądają jakby zwykły śmiertelnik założył zdroję robioną na Pudziana ;-)
Napisano 26 Lipiec 200618 l Autor mmmmm jest maly problem s clothem suknia wbija sie w nogi choć offset jest na 4 [ATTACH]36522[/ATTACH] [ATTACH]36523[/ATTACH] tutaj ustawnienia [ATTACH]36524[/ATTACH] [ATTACH]36525[/ATTACH] co jest nie tak?? mam zaznaczone check intersections lecz to nie pomaga chyba ludek za szybki jest (zwykłe maxowe chodzenie)
Napisano 27 Lipiec 200618 l Ciężki kaliber. Wydaje mi się, że przydałoby Ci się kilka referek... np jak wygląda napierśnik itp. bo w pierwszej chwili miałem wrażenie, że patrze na gościa od tyłu z obruconą głową o 180stopni. Powinneś również popracować troche nad proporcjami głowy. Jeśli potrzebujesz tej postaci do jakiegoś zaliczenia uczelnianego(czy coś w tym stylu) ja bym na Twoim miejscu zaporzyczył troche z postaci z Posera 6. Łatwo się je obrabia. Jeśli ma to być animacja dla samej nauki to proponuje zostawić narazie tego gostka i pobawić się w modelowanie innych prostszych rzeczy. Np. elementów zbroi. Tak czy innaczej, życze powodzenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto