Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Tworzę właśnie domek w maxie i natknąłem się na pewien problem... Otóż podłoga jest bardzo pociachana. Chciałbym ją zamienić na jednego polygona. Jak to najprościej można zrobić? Jedyna metoda jaką znam to usunięcie wszystkich polygonów i rozciągnięcie nowego między danymi punktami. Jednak przy sporej ilości ścian jest to męczące. Załączam obrazek, bo nie wiem czy wystarczająco jasno się wyraziłem [chodzi o to, żeby te zaznaczone zamienić na jeden]

helphf7.jpg

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No może i było można, ale teraz jak już zrobiłem to wolałbym nie usuwać tego :P Bo robiłem to tak, że najpierw powstała podłoga, a później extrudowałem z tego ściany :)

Napisano

hehe to mozesz wywalic tylko podloge sciany zostawic i wszystko na boxie postawic :P...pozatym co masz do pociachanej podlogi???

Napisano

No pociachana podłoga bardzo utrudnia mi rozeznanie się gdzie jest podłoga, a gdzie już ściana, bo w widoku od góry mam zatrzęsienie lini :P

No ale cóż. Jeśli nikt nie przyjdzie z innym rozwiązaniem to będę musiał jednak tego boxa postawić ;]

Napisano

Jeżeli tworzyłeś to z jednego box-a to zaznacz polygony podłogi i skasuj je, przejdź do selekcji 'border', zaznacz krawędź podłogii i kliknij Cap w panelu Modify. Chyba o to chodziło,

Pozdr

Napisano

jeśli robisz to w poly:

selekcja Edge a nie Polygon> zaznacz wszystkie krawędzie do usunięcia> znajdź na panelu Edge funkcję Remove i po kłopocie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności