Napisano 28 Lipiec 200618 l Witam, Tworzę właśnie domek w maxie i natknąłem się na pewien problem... Otóż podłoga jest bardzo pociachana. Chciałbym ją zamienić na jednego polygona. Jak to najprościej można zrobić? Jedyna metoda jaką znam to usunięcie wszystkich polygonów i rozciągnięcie nowego między danymi punktami. Jednak przy sporej ilości ścian jest to męczące. Załączam obrazek, bo nie wiem czy wystarczająco jasno się wyraziłem [chodzi o to, żeby te zaznaczone zamienić na jeden] Pozdrawiam.
Napisano 28 Lipiec 200618 l Autor No może i było można, ale teraz jak już zrobiłem to wolałbym nie usuwać tego :P Bo robiłem to tak, że najpierw powstała podłoga, a później extrudowałem z tego ściany :)
Napisano 28 Lipiec 200618 l hehe to mozesz wywalic tylko podloge sciany zostawic i wszystko na boxie postawic :P...pozatym co masz do pociachanej podlogi???
Napisano 28 Lipiec 200618 l Autor No pociachana podłoga bardzo utrudnia mi rozeznanie się gdzie jest podłoga, a gdzie już ściana, bo w widoku od góry mam zatrzęsienie lini :P No ale cóż. Jeśli nikt nie przyjdzie z innym rozwiązaniem to będę musiał jednak tego boxa postawić ;]
Napisano 28 Lipiec 200618 l hehehe to jak nie chcesz widziec tych podlogowych poli to je poprostu zakryj :]
Napisano 28 Lipiec 200618 l Jeżeli tworzyłeś to z jednego box-a to zaznacz polygony podłogi i skasuj je, przejdź do selekcji 'border', zaznacz krawędź podłogii i kliknij Cap w panelu Modify. Chyba o to chodziło, Pozdr
Napisano 28 Lipiec 200618 l jeśli robisz to w poly: selekcja Edge a nie Polygon> zaznacz wszystkie krawędzie do usunięcia> znajdź na panelu Edge funkcję Remove i po kłopocie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto