zeed Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 Witam, Tworzę właśnie domek w maxie i natknąłem się na pewien problem... Otóż podłoga jest bardzo pociachana. Chciałbym ją zamienić na jednego polygona. Jak to najprościej można zrobić? Jedyna metoda jaką znam to usunięcie wszystkich polygonów i rozciągnięcie nowego między danymi punktami. Jednak przy sporej ilości ścian jest to męczące. Załączam obrazek, bo nie wiem czy wystarczająco jasno się wyraziłem [chodzi o to, żeby te zaznaczone zamienić na jeden] Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 hemmm a nie mozna podlagi jako osobny box????:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeed Napisano 28 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2006 No może i było można, ale teraz jak już zrobiłem to wolałbym nie usuwać tego :P Bo robiłem to tak, że najpierw powstała podłoga, a później extrudowałem z tego ściany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 hehe to mozesz wywalic tylko podloge sciany zostawic i wszystko na boxie postawic :P...pozatym co masz do pociachanej podlogi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeed Napisano 28 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2006 No pociachana podłoga bardzo utrudnia mi rozeznanie się gdzie jest podłoga, a gdzie już ściana, bo w widoku od góry mam zatrzęsienie lini :P No ale cóż. Jeśli nikt nie przyjdzie z innym rozwiązaniem to będę musiał jednak tego boxa postawić ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 hehehe to jak nie chcesz widziec tych podlogowych poli to je poprostu zakryj :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthi76 Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 Jeżeli tworzyłeś to z jednego box-a to zaznacz polygony podłogi i skasuj je, przejdź do selekcji 'border', zaznacz krawędź podłogii i kliknij Cap w panelu Modify. Chyba o to chodziło, Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evarcha Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 jeśli robisz to w poly: selekcja Edge a nie Polygon> zaznacz wszystkie krawędzie do usunięcia> znajdź na panelu Edge funkcję Remove i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeed Napisano 28 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2006 Dokładnie o to mi chodziło... Dziękuję bardzo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się