Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Tworzę właśnie domek w maxie i natknąłem się na pewien problem... Otóż podłoga jest bardzo pociachana. Chciałbym ją zamienić na jednego polygona. Jak to najprościej można zrobić? Jedyna metoda jaką znam to usunięcie wszystkich polygonów i rozciągnięcie nowego między danymi punktami. Jednak przy sporej ilości ścian jest to męczące. Załączam obrazek, bo nie wiem czy wystarczająco jasno się wyraziłem [chodzi o to, żeby te zaznaczone zamienić na jeden]

helphf7.jpg

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 944
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No może i było można, ale teraz jak już zrobiłem to wolałbym nie usuwać tego :P Bo robiłem to tak, że najpierw powstała podłoga, a później extrudowałem z tego ściany :)

Napisano

hehe to mozesz wywalic tylko podloge sciany zostawic i wszystko na boxie postawic :P...pozatym co masz do pociachanej podlogi???

Napisano
  • Autor

No pociachana podłoga bardzo utrudnia mi rozeznanie się gdzie jest podłoga, a gdzie już ściana, bo w widoku od góry mam zatrzęsienie lini :P

No ale cóż. Jeśli nikt nie przyjdzie z innym rozwiązaniem to będę musiał jednak tego boxa postawić ;]

Napisano

hehehe to jak nie chcesz widziec tych podlogowych poli to je poprostu zakryj :]

Napisano

Jeżeli tworzyłeś to z jednego box-a to zaznacz polygony podłogi i skasuj je, przejdź do selekcji 'border', zaznacz krawędź podłogii i kliknij Cap w panelu Modify. Chyba o to chodziło,

Pozdr

Napisano

jeśli robisz to w poly:

selekcja Edge a nie Polygon> zaznacz wszystkie krawędzie do usunięcia> znajdź na panelu Edge funkcję Remove i po kłopocie

Napisano
  • Autor

Dokładnie o to mi chodziło... Dziękuję bardzo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności