Zevi7 Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Może zacznę od tego, że jestem początkujący. Przez dłuższy okres czasu (jakieś 8 miesięcy) zacząłem poznawać 3d Max'a. Z początku przerabiałem tutki, patrzyłem na videotutki, aż wkońcu zabrałem się do robienia pierwszej własnej (robionej od początku do końca tylko i wyłącznie przezemnie) sceny 3d. Nie do końca rozumię jeszcze wszystkie rzeczy i popełniam wiele błędów. Po wielu godzinach spędzonych na szukaniu inspiracji i motywacji do pracy wpadłem wkońcu na pewien pomysł i zabrałem się do pracy, której wynik możecie zobaczyć pod adresem: http://members.lycos.co.uk/polishroms/render.jpg (render w dużo wyższej jakości na http://members.lycos.co.uk/polishroms/bigrender.jpg) Teraz prośba do was: Mam problemy z texturowaniem może macie jakieś pomysły na to, jakie texturki pasowałyby do tej sceny? Co ogólnie możnaby zmienić czy dodać, aby scena wyglądała lepiej? (ogólnie uważam moją scenę za wersję beta) PS: Pracuję na 3D Max8 i używam V-Ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
opor Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 hmm...moze cos w tym stylu? http://67.15.36.49/team/tutorials/v7_hanger/fonseca.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Secator Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Nie jest źle, ale oświetlenie troche leży :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
hax0r Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Za symetrycznie tu :) poczekam na texturki to sie powygina deko :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Z tego można zrobić mega super scenę!! Przypomina mi się DOOM i radzę ci, żeby ta scena miała klimat DOOM'a. Zaznaczyłem bugi i narysowałem teżjak ja bym tęscenę widział Popraw bugi i oświetlenie bo to jest narazie najgorsze. Pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
makbol Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 @patry styl bardzo konceptowy :D Scena jest dość pusta, dodaj jakies pojazdy, kable, jak najwiecej szczegółów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 I niech będzie ciemniej, bardziej ponuro :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Ardeni ma racje, ciemniej ma być (tak w stylu DOOM'a :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zevi7 Posted August 4, 2006 Author Share Posted August 4, 2006 Widzę, że czeka mnie wiele pracy :) Rzeczywiście chyba porozrzucam kilka kabli i dodam pare innych elementów tak żeby nie było aż tak symetrycznie i posiedzę nieco dłużej nad texturkami. Co do oświetlenia to początkowo scena nawet miała być ciemna (link do jednego z pierwszych renderów: http://members.lycos.co.uk/polishroms/staryrender.jpg) Za jakiś czas wrzucę kolejnego rendera z nowymi teksturkami i kablami (może to trochę potrwać ze względu na wakacje :) PS: Jakiego typu oświetlenie byście proponowali? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 wyglada slusznie, na koncu dodaj klimat. tak zeby to swiatlo nei pokazywalo wszystkiego :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Najlepiej żeby nie było normalnego oświetlenia, tylko zrób latające, płonące głowy, które będą świecić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cta Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 latające, płonące głowy, które będą świecić... nie mam pytań =) każdy ma jakiś wizerunek tej sceny, ale ja jak nic widział bym tu aliena z cieknącymi glutami z mordy :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwin Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Nie, zadne latajace glowy!! Ten korytarz jest rodem z filmu Alien, tam tylko wrzucic obcego albo predatora i bedzie super klimatyczna scenka. Zobaczcie screeny z gry Alien vs. Predator, bardzo podobne korytarze :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzh3r Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Hmm, scena mogła by sie niekończyć tą scianą z tyłu (czy drzwiami), korytarz mógłby być dłuższy. Niewidać że używałeś Vraya. Włącz Indirect Illumination w ustawieniach, to zobaczysz dużą poprawe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now