Zevi7 Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 Może zacznę od tego, że jestem początkujący. Przez dłuższy okres czasu (jakieś 8 miesięcy) zacząłem poznawać 3d Max'a. Z początku przerabiałem tutki, patrzyłem na videotutki, aż wkońcu zabrałem się do robienia pierwszej własnej (robionej od początku do końca tylko i wyłącznie przezemnie) sceny 3d. Nie do końca rozumię jeszcze wszystkie rzeczy i popełniam wiele błędów. Po wielu godzinach spędzonych na szukaniu inspiracji i motywacji do pracy wpadłem wkońcu na pewien pomysł i zabrałem się do pracy, której wynik możecie zobaczyć pod adresem: http://members.lycos.co.uk/polishroms/render.jpg (render w dużo wyższej jakości na http://members.lycos.co.uk/polishroms/bigrender.jpg) Teraz prośba do was: Mam problemy z texturowaniem może macie jakieś pomysły na to, jakie texturki pasowałyby do tej sceny? Co ogólnie możnaby zmienić czy dodać, aby scena wyglądała lepiej? (ogólnie uważam moją scenę za wersję beta) PS: Pracuję na 3D Max8 i używam V-Ray
opor Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 hmm...moze cos w tym stylu? http://67.15.36.49/team/tutorials/v7_hanger/fonseca.asp
Secator Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 Nie jest źle, ale oświetlenie troche leży :]
hax0r Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 Za symetrycznie tu :) poczekam na texturki to sie powygina deko :)
patry Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Z tego można zrobić mega super scenę!! Przypomina mi się DOOM i radzę ci, żeby ta scena miała klimat DOOM'a. Zaznaczyłem bugi i narysowałem teżjak ja bym tęscenę widział Popraw bugi i oświetlenie bo to jest narazie najgorsze. Pzdr.
makbol Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 @patry styl bardzo konceptowy :D Scena jest dość pusta, dodaj jakies pojazdy, kable, jak najwiecej szczegółów
patry Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Ardeni ma racje, ciemniej ma być (tak w stylu DOOM'a :))
Zevi7 Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 Widzę, że czeka mnie wiele pracy :) Rzeczywiście chyba porozrzucam kilka kabli i dodam pare innych elementów tak żeby nie było aż tak symetrycznie i posiedzę nieco dłużej nad texturkami. Co do oświetlenia to początkowo scena nawet miała być ciemna (link do jednego z pierwszych renderów: http://members.lycos.co.uk/polishroms/staryrender.jpg) Za jakiś czas wrzucę kolejnego rendera z nowymi teksturkami i kablami (może to trochę potrwać ze względu na wakacje :) PS: Jakiego typu oświetlenie byście proponowali?
vv3k70r Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 wyglada slusznie, na koncu dodaj klimat. tak zeby to swiatlo nei pokazywalo wszystkiego :)
patry Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Najlepiej żeby nie było normalnego oświetlenia, tylko zrób latające, płonące głowy, które będą świecić...
cta Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 latające, płonące głowy, które będą świecić... nie mam pytań =) każdy ma jakiś wizerunek tej sceny, ale ja jak nic widział bym tu aliena z cieknącymi glutami z mordy :D
erwin Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Nie, zadne latajace glowy!! Ten korytarz jest rodem z filmu Alien, tam tylko wrzucic obcego albo predatora i bedzie super klimatyczna scenka. Zobaczcie screeny z gry Alien vs. Predator, bardzo podobne korytarze :P
Cruzh3r Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Hmm, scena mogła by sie niekończyć tą scianą z tyłu (czy drzwiami), korytarz mógłby być dłuższy. Niewidać że używałeś Vraya. Włącz Indirect Illumination w ustawieniach, to zobaczysz dużą poprawe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się