bojar Napisano 2 Sierpień 2006 Share Napisano 2 Sierpień 2006 Witam wpadłem na nietypowy pomysł przedstawienia ponurego żniwiarza postaci wszystkim znanej jako siejącego śmierć pana śmierci niby kobieta niby mężczyzna kto wie wkońcu to mit i lęgęda . Planuje przedstawić go jednak ciutke inaczej jako smutną postać, płaczącą nad swym losem i ciążąca na niej klątwą od wieków aż do skończenia świata .... Pozdrawiam i biore się do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2006 Oto piersze zarysy ponurka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KacperSpala Napisano 2 Sierpień 2006 Share Napisano 2 Sierpień 2006 Pomysł conajmniej ciekawy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2006 Dzięki KacperSpala :) a tu rzutki czaszeczki do wymodelowania zabieram się do robótki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shin Napisano 2 Sierpień 2006 Share Napisano 2 Sierpień 2006 OT: Żniwiarz, nie Żniwiaż -_-' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 3 Sierpień 2006 Share Napisano 3 Sierpień 2006 bojar -> modeluj modeluj :) Grim Ripper musi dostać fajne "ciałko" ;) powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2006 Witam po przerwie:) nie ma jak to deszcz na uropie i modelowanie zamiast opalania:D oto moja czaszka ala fantazja ;) troszke zmieniłem jej rysy zeby dodac klimatu pozdrawiam i biore sie do reszty modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szenszi Napisano 21 Sierpień 2006 Share Napisano 21 Sierpień 2006 Nice skul :) hehehe :) powodzenai w pracy :0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 21 Sierpień 2006 Share Napisano 21 Sierpień 2006 Mało detaliczny ten skull :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 Wiem, że może i mało ale po teksturkach powinno być lepiej:p pozatym w mojej wizji czacha nie gra głównej roli więc powinno byc oki:p a teraz rączka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crooll Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 nie jestem pewnym ale sprawia wrażenie jakby kciuk był trochę za długi... ale gites to wygląda:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 Witam oto kolejny owoc pracy a co do reki to poprawie :) pozdrawiam oto kosa ponurka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 A to pierwsza wersja reapera narazie bez detali ale juz sie za nie zabieram pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 ubranko mu się unośi zamiast na nim wisieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2006 Wiem Aniu dziekuje :) a oto 2 postać narazie niepełna:) do jutra ją skończe oto "On" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 Póki co to "Ono". ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crooll Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 ta "łapka" kosy bliżej ostrza zazwyczaj jest doń prostopadła, przynajmniej tak się na polskiej wsi to robiło:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2006 Witam oto rączki do "Ono" :) a co do kosy to jeszcze nie wiem żniwiarz musi być swiatowy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2006 A tu główka obojnaka :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 2 Październik 2006 Autor Share Napisano 2 Październik 2006 Witam po długiej nieobecności :) dużo wody upłyneło ale się nie obijałem i oto moja pracka prawie skończona mam nadzieje że się spodoba :) pozdrawiam http://img216.imageshack.us/my.php?image=kosiazedn2pt1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 2 Październik 2006 Share Napisano 2 Październik 2006 Czemu akurat w kiblu? Render do wymiany :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziamka Napisano 2 Październik 2006 Share Napisano 2 Październik 2006 Żarówki Ci jakos tak płasko wyszły... Pozatym Kościeja nie widać prawie w lustrze... Może zmiana kadru by pomogła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 2 Październik 2006 Share Napisano 2 Październik 2006 Jak dla mnie: 1 Fajne kafelki te niebieski ale nie pasuja do szarych 2 Cienie zdecydowanie za ciemne 3 Tak jak Dziamka pisze kosciotrupka ni huhu ale za to kadr mi sie podoba 4 I czemu te kafeli tam w rogu tak dziwnie sie zchodza 5 No i zlew jest strasznie trefny 6 Aha i te zarówki powinny świecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 4 Październik 2006 Autor Share Napisano 4 Październik 2006 Witam 1 kibel bo mi się dobrze kojaży :p 2 kadr jest dobry mi się podoba zobacze co da się zrobić z koscielem 3 a co otoczenia to ma byc łazienka taka ala psyhodela i dlatego nic do końca nie jest prawdziwe krzywe dziwne itp pozdrawiam jak sie wyrobie to cos porobie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 5 Październik 2006 Share Napisano 5 Październik 2006 Ej ja nie chce nic mówić, ale czy to jest scanline? Użyj chociaż Mental Ray-a i zmiękcz te cienie! No chyba że to był próbny render :p. Acha i to jest krzywe, nie tylko ze względu na ustawienie kamery. Acha pytanko: jak zrobileś to odbicie kostuchy w lustrze? To bitmapa, czy może jakaś sprytna sztuczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TouchThis Napisano 5 Październik 2006 Share Napisano 5 Październik 2006 zrąbany render, nic nie widać :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 9 Październik 2006 Autor Share Napisano 9 Październik 2006 Witam Efekt w lustrze to po prostu nałożenie dwóch renderów jednego ze śmiercią drugiego bez :) Co do umywalki wywaliłem ją i myśle, że teraz jest lepiej Natomiast render też poprawiłem pozdrawiam :) link http://img165.imageshack.us/my.php?image=kosiazzyw7.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 9 Październik 2006 Share Napisano 9 Październik 2006 Załącz jakieś GI bo teraz to trochę oldschoolowo wygląda :/. Textura gościowi też by nie zaszkodziła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 jest lepiej, jaśniej. ale to dalej jakieś krzywe jest :p pomieszczenie wygląda jak przestrzenny trójkąty 90,30,60 stopni. chyba że to tak ma wyglądać. kosa chyba włazi w sufit, bo taki nieprzyjemny cień rzuca. koleś lewituje minimalnie. i nie ma wyrazu strachu na jego twarzy!!! poza tym jest bardzo fajne. acha i popraw kibel, bo wygląda jakbyś go zrobił na "odwal się" [EDIT]: daj mu jakas teksture na oczy, bo oczy bez wyrazu rujnuja kazda, nawet najlepsza twarz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaJKel_zmc Napisano 19 Październik 2006 Share Napisano 19 Październik 2006 Pomysł fajny. Gorzej z realizacją - perspektywa, próbne kolorki (tekstury).Popracuj. I Belive in U man :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 21 Październik 2006 Share Napisano 21 Październik 2006 Hm..w sumie jak juz powalczysz ze światłem i takie tam...to jednak proponowałbym kościotrupka ustawić z prawej strony lustra, po prostu tuz za golasem...bedzie wtedy co prawda bardziej dosłowny...ale tak jak jest teraz moim zdaniem męczy...np. z minute mi zabrało żeby rozpracować co to jest na lustrze ten odbłysk...a to kosa jest :D...i hope..idea fajna ale wykonanie mogłobybyć dużo lepsze, a Ty sam o tym wiesz najlepiej więc do roboty i nie ma "bo ja tak chciałem" bo i tak nikt nie uwierzy ;) Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 24 Październik 2006 Share Napisano 24 Październik 2006 ej, jak wszyscy to wszyscy- moze jednak zrezygnuj z cienia i... odkryj mu malego. albo duzego :D. nie wiem, nie widze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 30 Październik 2006 Share Napisano 30 Październik 2006 Jo a moze tak właśnie :>? http://img65.imageshack.us/img65/5972/kosiazzyw7md6.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nazps Napisano 31 Październik 2006 Share Napisano 31 Październik 2006 Moze tak ma byc, ale dla mnie perspektywa jest chyba zkiszona. To lustro jest krzywe, swiatla i sciany tez (no ale mze taki koncept). Pokaz wiecej tego kosciotrupa, moze zmien kadrowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi