daymon Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Witam. Przedstawiam kolejne prace z serii walka z oświetleniem i renderingiem. 3ds max, vray. Pozdrawiam.
Master Kiełbaster Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 wcale nie brzydko. parkiet mógłby dawać rozmyte odbicie.
SWRSC Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 pierwszy taki sobie, coś mi w nim nie pasuje, dałbym biały sufit. Za to kuchnia bardzo ładna, światelko super. Troszke tylko brzydka teksturka na meblach, ale ogolnie ładnie wyszło :)
!Ewert Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 super, chyba kuchnia jest twoją najlepsza pracą którą widziałem:] Lodówka tylko jakby za mało głęboka:] i za bardzo sie odbyja tszystko od kafli...:P ale bardzo mi sie podoba Master Kiełbaster- codziennia zmieniasz awatary?:D
piotrek Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Podłoga w obu przypadkach jest zbyt błyszcząca. W tym pierwszym obrakku mi także czegoś tam brakuje. Być może warto byłoby bardziej przepalić widok za oknem.
Marek G Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 kafle w kuchni mają jakąś dziwną texture i zabardzo się odbijają,textura frontów na szafce też nie zadobra.Natomiast jeżeli chodzi o pokój to za ciemno jest w pokoju w stosunku do tła za oknem.pracka taka sobie
cta Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 wszystko co jest nie tak już Ci chyba napisali, ja powiem jeszcze tylko, że przyjemne scenki i mi się podobają :)
mrkrzysiek Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 kuchnia zdecydowanie ładniejsza, podłoga mi nie podchodzi i texturka na szafkach a tak to ładnie no i to rozmycie obrazka jeszcze mnie drażni:)
daymon Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 Witam. Dziękuje bardzo za komentarze. Człowiek uczy się na błędach (nie ma to jak opinia innego grafika :) ) dlatego w następnych vizkach popracuje troche więcej nad odbiciamy. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi