Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich zamierzam ukazać tego mitycznego stwora w jego głównej roli - strażnika skarbów, byrsztynu. Będzie to wysoko w górach na północy Europy. (rysunek nie jest mój :( )

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niestety twój koncept przegrywa z tym od szoguna :D Zrób szogunowego jeśli ma być wypasiony czyba że nie chcesz kopiować czyjegoś pomysłu... Zarzuć screena z boku to powiem ci co poprawic żeby było lepiej. Masz jakiś pomysł co do otoczenia? Powodzenia.

Napisano

Szkoda ze nie posilisz sie o wlasna interpretacje...ale przynajmniej bedzie ładnie ;) Co do piórek to proponuje nastrzelać mnóstwo plejnów z alfa kanałem:) Pozdrawiam

Napisano

piórka,

a może tak zrobić cylinder i do tego plugin shag hair , powinno być dobrze

O ile znam shaga to by się nadał, nie wiem jakiej wersji używasz bo w max8 jest już moduł hair, ja bym w tym kierunku poszedł

Napisano

identyczny nie bedzie jak u shoguna, bo ta referka ma troche wad , łydki (skąd tam łydki ! ) mi sie nie podobają i powiniem mieć uszy w oryginale ale coś wyćwicze. Co do piór, skrzydła modeluje a reszte jeszcze zobacze ; łapy poprawiłem dziś jeszcze update

 

UPDATE:

Napisano

co do piór proponuje użyć shag fura przy odpowiednich przeróbkach potem mapa pióra + opacity :) jeżeli jesteś zainteresowny szczegułami to daj znac :) metoda jest podobna do robienia liści w drzewku na moim profilu :) ewentualnie spytaj mortoma on kiedyś robił model z piórami :)

Napisano

To jest moja propozycja poprawek, chyba wszystko jasne, jak zrobisz po swojemu to się nie obrażę :)

To tak jak z ludźmi, jak ma być groźny to musi mieć mały łeb, wielkie bary, mięśnie... i dresik :D

Napisano

Nie będe dużo mówił ale te gryfy wyglądaja strasznie podobnie do tych z Heroes of Might and Magic 5.

Popracuj jeszcze nad tą pracą i będzie dobrze:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności