Napisano 6 Sierpień 200618 l Witam wszystkich zamierzam ukazać tego mitycznego stwora w jego głównej roli - strażnika skarbów, byrsztynu. Będzie to wysoko w górach na północy Europy. (rysunek nie jest mój :( )
Napisano 6 Sierpień 200618 l acainoks -> życzę Ci powodzenia jako drugi (ech panie Elmo ;) ) ale równie szczerze :) Witam!
Napisano 7 Sierpień 200618 l Bardzo nie lubie modelowac zwierzat :) Nie idzie to tak szybko jak budowle czy jakies male obiekty.Powodzenia.
Napisano 8 Sierpień 200618 l No, pomysł fajny; A tu masz inną referkę: to jest swoją drogą idealne odwzorowanie mojego wyobrażenia postaci gryfa
Napisano 9 Sierpień 200618 l Autor wielkie dzieki shogun 3D referke; zobaczymy jak wyjdzie jak mu dam skrzydła
Napisano 9 Sierpień 200618 l Wydaje mi sie ze bardziej powinieneś podkreślić muskulature tak jak na referce od shoguna :P
Napisano 10 Sierpień 200618 l Niestety twój koncept przegrywa z tym od szoguna :D Zrób szogunowego jeśli ma być wypasiony czyba że nie chcesz kopiować czyjegoś pomysłu... Zarzuć screena z boku to powiem ci co poprawic żeby było lepiej. Masz jakiś pomysł co do otoczenia? Powodzenia.
Napisano 10 Sierpień 200618 l Szogun dał świetną referkę, moim zdaniem trzymaj się jej. Powinna byś świetna pracka. Czekam dalej Temat przypadł mi do gustu Pozdrawiam
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor no dobra postaram sie zrobic po shogun'owemu :) na przednich łapach jeszcze beda pióra (ktoś wie jak je zrobić? )
Napisano 11 Sierpień 200618 l Szkoda ze nie posilisz sie o wlasna interpretacje...ale przynajmniej bedzie ładnie ;) Co do piórek to proponuje nastrzelać mnóstwo plejnów z alfa kanałem:) Pozdrawiam
Napisano 11 Sierpień 200618 l piórka, a może tak zrobić cylinder i do tego plugin shag hair , powinno być dobrze O ile znam shaga to by się nadał, nie wiem jakiej wersji używasz bo w max8 jest już moduł hair, ja bym w tym kierunku poszedł
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor identyczny nie bedzie jak u shoguna, bo ta referka ma troche wad , łydki (skąd tam łydki ! ) mi sie nie podobają i powiniem mieć uszy w oryginale ale coś wyćwicze. Co do piór, skrzydła modeluje a reszte jeszcze zobacze ; łapy poprawiłem dziś jeszcze update UPDATE:
Napisano 13 Sierpień 200618 l co do piór proponuje użyć shag fura przy odpowiednich przeróbkach potem mapa pióra + opacity :) jeżeli jesteś zainteresowny szczegułami to daj znac :) metoda jest podobna do robienia liści w drzewku na moim profilu :) ewentualnie spytaj mortoma on kiedyś robił model z piórami :)
Napisano 13 Sierpień 200618 l To jest moja propozycja poprawek, chyba wszystko jasne, jak zrobisz po swojemu to się nie obrażę :) To tak jak z ludźmi, jak ma być groźny to musi mieć mały łeb, wielkie bary, mięśnie... i dresik :D
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor koniec ogólnej bryły teraz tylko ewentualne poprawki gomeza jak teraz wygląda ? (nie śmiejcie się z uszu :D )
Napisano 31 Sierpień 200618 l Ale one tutaj bronią drogi do nikąd.. W tle przydało by się coś jak złota brama czy jakieś legowisko
Napisano 22 Wrzesień 200618 l Nie będe dużo mówił ale te gryfy wyglądaja strasznie podobnie do tych z Heroes of Might and Magic 5. Popracuj jeszcze nad tą pracą i będzie dobrze:)
Napisano 25 Październik 200618 l nie obraz sie, ale mi sie srednio te gryfy podobaja, jakies takie toporne. oko zle umiejscowione, uszy nie fajne, ogon chyba powinien miec takie futerko na koncu, jak u lwa :*