Piro Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Prosze o konstruktywna krytyke ^^ (byle nie za ostro, poczatkujacy jestem) Użyty vray (jak widac) Polycount: 4800 Czas wykonania: jakies 1.5 godziny Pracowalem z konceptem znalezionym na googlach, ale nie byl on wspanialy, jak ktos chce, to zarzuce.
ftorek Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 zarzuc koncept, pokaz siatke, daj triangle-count (lepiej oddaje sprawe :) bieznik na kolach wyrzezany na siatce jest chyba troche zbyteczny (tym bardziej, ze nie jest az taki gleboki) podzialaj lepiej smooth-grupami i uporzadkuj troche siatke na przodzie (tuz za nawijarka) w sumie wporzo jest :) ps. pokaz od d... strony jeszcze :) ps II - witamy, witamy... :D
Piro Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 koncept (na szczescie nie moj) i siatka (juz moja XD ) http://img519.imageshack.us/img519/6403/siatkabuggyag3.jpg a tutaj widok z innych stron http://img519.imageshack.us/img519/992/4sidesyo6.jpg mam nadzieje, ze nikomu nie bedzie przeszkadzal rozmiar tych grafik, bylo mi najwygodniej zrobic printscreen :P ps. dzieki za powitanie :P
Leleń Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 wow to jest printscreen? co ty jakas plazme masz? :P a model dobry, czyt. podoba mi sie, witam, pzdr =]
Ardeni Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 jeeej co to za rozdziałka? a bieznik mogłes normalami zastąpić, pozdro
Piro Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 To nie plazma, nie stac mnie na to;p to po prostu dualscreen (rozdzielczosc 2304x864) - 2 monitory pracujace jako jeden... w drodze sa nastepne 2 XD ... Hmmm, mi sie naprawde taki bieznik podoba, bez wyglada... łyso :P
pecet Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 koncept brzydki, model ładny (poprawny) może bardziej mi się będzie podobało z teksturami :) koła zostaw jakie są, sama tekstura raczej słabo by wyglądała
heZrou Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 1.5 godziny ?? o.O, początkujący ?? czyli jednak te amerykańskie seriale o następnej generacji ludzi z wyewolueoanym kodem dna właśnie się pojawiającej to nie był tylko wymysł >.> się mi podoba, nie jestem tylko pewien czy te metalowe rurki powinny tak gładko wchodzić w powierzchnie buggiego jak truskawka w jogurt, ale to chyba na teksturce można zrobić.. no i ten, będzie działko ? ;> początkujący wita początkującego
madman1987 Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 pewnie tak poczatkujacy jak i ja kiedys :P btw calkiem sympatyczny modelik, texturki pokaza jak to mistrz yoda prawil cheers
Piro Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 Hmm z teksturami bedzie problem... nie umiem XD (jestem poczatkujacy jak juz mowilem). Czytalem na ten temat kilka tutoriali , ale jakos... trudne mi to sie wydaje ^^ Na razie chce sie skupic na low-poly modelowaniu, na teksturowanie przyjdzie czas... A dzialko mozna dorobic. ### Dorobione/przerobione:
heZrou Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 ...no więc hmm, gdybym znał się na low poly i tego typu technikach baudziej to wtedy poprosiłbym o siatkę, ale pokazaną troche inaczej niż na tym screenie, który pokazałeś, bo tam to wszystkie elementy siatki się zlewają i nie moge nawet spróbować za bardzo dostrzec, czy gdzieś nie możnaby zaoszczędzić poligonów, fajnie by było gdybyś walnął takie same cztery widoczki, ale z włączonym materiałem i siatką jednocześnie, wtedy siatka by nie prześwitywała ... no i cóż, model idzie do przodu, ale mam kilka wątów: - szkic mi się baudziej podoba ;} więc w twojej interpretacji nie podobaja mi się te cusie na dachu połączone z szybą, które mają od góry kształt trapeza zamiast półkoli, ale to tylko kwestia mego gustu - to samo co wyżej tylko, że co do wysokości buggiego, twój jest bardziej znormalizowany, a ten z conceptu jest taki splaszczony, dach ma niżej, przez co przypomina hammera i podoba mi się baudziej - koła ma bardziej wyciągnięte, nie wiem, może dzięki temu lepiej się porusza po terenie bezasfaltowym[takie przynajmniej sprawia wrażenie], ale napewno mi się podoba ten motyw - działko imo jest za małe, ale to tylko od strony proporcji artystycznych, bo od strony technologii to chyba nie ma dużego znaczenia rozmiar działka, po prostu ma mniejszy kaliber i tyla no i dodałeś takie bajerki na przednich błotnikach, pewnie nie potrzebnie pytam, ale to nie są pełne cylindry, tylko ucięte w połowie? a i cuś jeszcze z tym teksturowaniem nie zwlekaj za długo, bo potem to się właśnie modeluje z uwzględnieniem tego, że niektóre fragmenty siatki mogą być zastąpione teksturą właśnie...
Piro Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 no to pojechales :P teraz poodpowiadam: 1. fakt faktem zawalilem z ta siatka, nie pomyslalem. Jak mi ktos powie, jak wyrenderowac model z wire i materialem na raz, to wstawie takowy obrazek 2.kwestia gustu, imo koncept jest baaaardzo nieudany :P 3. ja sie tylko WZOROWALEM na tym koncepcie, dlatego to na rendzerze odstaje od tego co jest na koncepcie ( pozmienialem to, co mi sie podobalo lub jak bylo latwiej zrobic XD ) 4. kola pomine, mi sie tez podobaja 5. uwierz, ze przy dzialku myslalem nad zrobieniem "wielkokalibrowego potwora", ale porzucilem ta idee, poniewaz klocila sie z teoretycznym zastosowaniem takiego pojazdu (szybki rekonesans / transport , a nie wsparcie ogniowe, na to przyjdzie czas) 6. pytasz nie potrzebnie :P to sa oczywiscie polcylindry, dodane tak dla zabawy, poniewaz po usunieciu tych rur (przeszkadzaly przy reflektorach) bylo tam po prosu ... pusto 7. tekstury... awwww kiedys napewno, ale nie powiem kiedy. Dzisiaj z racji tego, ze moje super-lacze niedalo mi przez pol dnia dostepu do neta zaczalem modelowac co innego - co? moze zobaczycie jak skoncze :P (a nie predko to bedzie, poniewaz upgrade'uje nieco mojego kompa, i niebede mial czasu i ochoty modelowac XD ) Pozdro
Ardeni Napisano 9 Sierpień 2006 Napisano 9 Sierpień 2006 Jak ja tylko karte graficzną zmieniłem to się zagrałem na tydzień..., pozdro ;)
LHT Napisano 9 Sierpień 2006 Napisano 9 Sierpień 2006 zamast przedniej szyby zrób płyte pancerną (coś w ten deseń http://www.paulmcrae.com/FEATURES/ART_CARS/IMAGES/DSCN0045-E-I.jpg ) bo kierowca zaliczy headshota :-), pozatym jak na początek całkiem nieźle
heZrou Napisano 9 Sierpień 2006 Napisano 9 Sierpień 2006 spoko, nawet się nie rozszalałem szczególnie ;} co do punkcików to po 1. wystarczy włączyć normalnie materiały, żeby wyświetlał w viewporcie, a potem walnąć F4, po 2-5. wiem, że się wzorowałeś i tak powinieneś robić, nie musisz krzyczeć, ja tylko wysnuwałem propozycje niekształtności obiektu ;> i po 6. no wiedziałem :D
Piro Napisano 9 Sierpień 2006 Autor Napisano 9 Sierpień 2006 ad 1. Wiem, ale mi chodzilo o to, zeby przy renderze efekt koncowy dal siatke nalozona na model... ale juz znalazlem odpowiedni topic a forum, ktory opisuje jak to zrobic, ale mam drobny problem. jak bede wiedzial jak go rozwiazac, to wstawie stosowny render. ad 2-5. nie krzycze, ziemia nie drży :P ad 6. Wiec po co pytales, chciales mnie sprawdzic? :>
heZrou Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Po 1. >.> to trza było napisać.. ...po 2-5. ziemia może nie, ale wirtualna przestrzeń informacyjna przechodzi wstrząsy ;P ...po 6. chciałem się upewnić, że siatka będzie ergonomiczniejsza, a nie wiedziałem jak baudzo początkujący jesteś, ale domyślałem się, że taki uberPoczątkujący jak ty to jednak takiej gafy by nie zrobił...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się