Jump to content
Sign in to follow this  
lechoo

Kurs MAX Script

Recommended Posts

Pojawila sie propozycja zorganizowania kursu max scriptu. Pomysl wyglada mniej wiecej tak: podaje jakis pomysl, zadanie a chetni pisza taki skrypt. Wymyslilem dwie mozliwosci realizacji czegos takiego

- kazdy uczestniczacy w kursie wysyla swoj skrypt do oceniajacego (czyli do mnie :D, chyba ze ktos jeszcze podejmie sie oceniania). Po jakims czasie zamieszczam na forum poszczegolne skrypty z komentarzem.

- kto pierwszy skonczy skrypt, zamieszcza go na forum, a nastepni proponuja swoje wersje i poprawki stopniowo udoskonalajac go, tak zeby wspolnym wysilkiem dojsc do optymalnej wersji.

 

Co o tym myslicie? Czekam na odzew.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje dac jakis okreslony czas na skonczenie skryptu, bo zaczna sie wyscigi, kto pierwszy napisze. Poza tym ilu sie powstrzyma przed \"inspiracja\", gdy pojawi sie pierwszy kod. Moze lepiej na poczatek wieszac rendery tego co robi skrypt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekałem z niecierpliwością na realizację tego pomysłu :)

ale teraz mam pytanko:

 

Jaki będzie poziom zadań? Czy osoba, która zaliczyła tylko 5 częściowy kurs z www.max3d.pl, będzie miała do zadania wystarczającą wiedzę, czy potrzeba więcej??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by DruG

Proponuje dac jakis okreslony czas na skonczenie skryptu, bo zaczna sie wyscigi, kto pierwszy napisze. Poza tym ilu sie powstrzyma przed \"inspiracja\", gdy pojawi sie pierwszy kod. Moze lepiej na poczatek wieszac rendery tego co robi skrypt.

 

Napewno masz troche racji, ale z drugiej strony ja uczylem sie skryptow czytajac to co napisali inni.

Limit czasu bedzie, zwyczajnie zapomnialem o tym napisac.:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by VGTsXVII

Czekałem z niecierpliwością na realizację tego pomysłu :)

ale teraz mam pytanko:

 

Jaki będzie poziom zadań? Czy osoba, która zaliczyła tylko 5 częściowy kurs z www.max3d.pl, będzie miała do zadania wystarczającą wiedzę, czy potrzeba więcej??

 

Chce dawac takie zadania zeby mozna bylo zaczac od zera, nawet bez czytania kursu z max3d.pl. Od najprostszych (typu zrobienie box\'a), do coraz bardziej skomplikowanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to trzeba czekac na kilku chetnych i ruszac z kopyta. Na poczatku na pewno nie obejdzie sie bez zgrzytow, ale damy rade :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w to wchodzę!!

 

Na tyle, na ile czas pozwoli, będę się tu szkolił.

Ale oby nas więcej było...

 

---===!!myszki odłożyć i do klawiatur forumowicze!!===--- [lol]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez sie chetnie przylacze. Od zawsze chcialem sie nauczyc sie maxscriptu, a ten pomysl jest swietny do tego celu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hem, hem jezeli zeczywiscie pierwsze zadania będą na stopniu skomplikowania boxa a nie katedry to tez byłbym zainteresowany :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy jest przewidywalny start? Jesli wogole juz jakis termin istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję że żartujesz, bo też się w to pisze.

Trzeba sobie conieco przypomnieć i odkurzyć klawiature.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiscie zartuje. Kurs zacznie sie na dniach.

Ilosc chetnych jest chyba na poczatek dobra, wiec, jak powiedzial Swietlik, odkurzajcie klawiatury :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by DruG

No dzisiaj trzeba bylo oddac pierwszy kod. Jutro zadanie nr2.

Co Ty, spisz?

 

;)

 

Musze powiedziec, ze troche mnie zeschizowales :) Zart pierwszorzedny :)

 

A kurs jak najszybciej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by lechoo

Chce wystartowac kurs do konca wrzesnia, a moze zaraz po warsztatach.

 

W sumie good idea, tak żeby wszystko do końca września było ustalone i..... DO ROBOTY Maxscriptowicze :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm. Juz 4 pazdziernika a tu ani widu ani slychu. Nie zebym byl niecierpliwy czy cos takiego, ale sa juz jakies plany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy