Skocz do zawartości

Scena 3D: Poddasze- ulepszenie na 3 str.


!Ewert

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mam takie drzewko w domu. Fajnie się skręca, ale u Ciebie chyba za słabo w porównaniu do mojej, a jest mniejwiecej takiego samego wzrostu.

Scenka fajna, tylko coś po prawej stronie koło tego małego kwiatka się dzieje nie ciekawego. Obrazki to plakaty? Mogłeś zwiększyć odbicie materiału podłogi.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Wydaje mi sie ze praca w sumie wyglada niezle. Kadr faktycznie troszeczke skierowany ku podlodze.Obrazy na scianach wygladaja jak scisle przyklejone kartki. Heheh a na stole widze znajomy ksztalt misy z pewnego tutoriala :) Meble troszeczke kamienne ale i tak o niebo lepsze od moich (porownaj jak chcesz). Pozdrawiam. Jak mozesz to napisz mi troche o ustawieniach za co z gory dziekuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja się troche przyczepie szczegółów, ale jak to się mówi "diabeł tkwi w szczegółach" ;-)

 

1) Po lewej stronie ściana jakaś poplamiona.

2) roniczki z kwiatami chyba delikatnie fruwają.

3) stolik sobie fruwa, czas rendera dobry ale GI mógłbyś poprawić kosztem czasu

4) i ten rozświetlony kant po prawej, możliwe że ściany nie mają grubości ale powodów może być wiele.

5) Jeśli te obrazki są w antyramach to dośc dziwne bo wyglądają bardzo płasko i do tego antyramy są ze szkła i powinno się coś tam odbijać ;-)

6) shadery nie bardzo. Takie panele podłogowe to jednak conieco odbijają.

 

To pewnie tyle, ja bym dał 4 w skali szkolnej, ale ogólnie to ładnie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. wiec Darmo sciana nie jest popramiona, po prostu to chyba tak light map'a tak robi:) doniczki i stół nie fruwają na 100% a co do czasu rendera to jest niezły zwłaszcza że był robiony na celeronie 2,6ghz i 256ramu;] o grafice juz nawet nie pisze:P a co do antyramy to masz racje że źle to wygląda...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh co tu dużo mówić skoro wszyscy juz wytknęli błędy :D sam się właśnie męcze z jednym wnętrzem i v-rayem.. generalnie na moje oko to pierwsze co się rzuciło to obrazki na ścianach jakby wprasowane :D mogłeś dać jednak to jako plakaty i troche poodginać od ściany.. lae co złośliwi powiedzieliby że fruwają :D whateva.. no i ten defekt w rogu trochę razi.. może coś Ci się tam po prostu przez przypadek odgięło XD no i kadr troche za dziwny.. ale poza tym wszystko super ;] podpinam sie do oceny 4 ;]

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba wiem skad ten dziwnie swiecacy motyw w kącie, bo wlasnie natklem sie npodobny problem i u mnie to byla wina przezroczystosci na roletach, gdy ja zdjalem wszsytko wrocilo do normy, nie wiem czy to Ci pomoze ale mozesz sprawdzic tak z czystej ciekawosci :) pozdrawiam

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersji pierwszej nie widziałem, ta nie jest zła. Co mi się nie podoba: Liście są mało delikatne ( mam na mysli materiał ), tzn jakoś tak słabo reagują na światło, jakby były z plastiku albo strasznie grube ( krócej: brak sss ). Mebli nie widać, bo są za ciemne, ogólnie za mocno kontrastują z resztą scenki.

A na plus jest to, że oświetlenie, pomimo przepalonych ram okien, wygląda IMO dość naturalnie.

 

a i taka mała rada: zrób edita w pierwszym poście, bo jak sie wchodzi to nie ma obrazka, ciężko zgadnąć czy to update czy ktoś dopisał swoją opinię tylko, dużo osób nawet nie looknie na trzecią stronkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności