Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie mozna bylo po prostu napisac murzyn?? scigasz innych za brzydkie slowa a sam uzywasz obrazliwych...

 

model - wporzo jest - fajnie wyszedl - troche dziwnie ma zewnetrzna czesc luku brwiowego

 

i nos moze troche szerszy u dolu powinien byc

 

nic to - swiertnie wyglada...

 

pzoao

Napisano
  • Autor

obrazliwych? coz, moze po prostu do konca nie znam dokladnego znaczenia tego slowa, ale okreslenie "czarnuch" jakos szczegulnie mi sie zle nie kojazy, a do tego akurat bardzo lubie czarnych ludzi :P

Napisano

ja tez lubie - ale wydaje mi sie ze powiedzenie murzynowi - czarnuch - jednak troche obrazliwe jest... nic to - mi w sumie ryba...

 

ps. nie ma co oftopa ciagnac bo mozna by sie tutaj rozpisywac na temate politycznej poprawnosci i rasizum badz ile...

 

pzoda

 

ps II. a zrobisz go calego?? bo fajnie idzie :)

Napisano

miło widzieć ze ktoś jeszcze w LW dłubie :) bardzo fajna ta głowa :P

 

ps. to lw 9 ?:)

Napisano
  • Autor

nope, to lw 8.5, a robie w nim tylko w pracy bo w pracy tylko on jest ;) w domciu i tak w mxie cosiam

 

a co do skonczenia calej postaci- pewnie tak :D

 

pozdrowki

Napisano

Siatka jakaś taka krzywa, troskę przesadziłeś z tymi edge loopami wokół ust

Napisano

Krzywa znaczy ze wyglada jak po zmutowanym trądziku, po bokach ust te edge loopy jakieś takie rozjechane.

Napisano
  • Autor

tak, znam te obrazki, ale to siatki raczej pod hipoly, ale mniejsza, chodzi głównie o to, żeby utrzymać topologie twarzy- uważam, że to mi się jako tako udało, siatka nie może być tak ładnie ułożona jak u tej "pani", bo to facet i nie da się zachowac męskich rys twarzy utrzymując siątkę równiutko, co do kolejnego obrazka- jak pisałem, pod hipoly

 

w sumie to polecam pooglądać więcej siatek z gier (coś czuję, że jakbym postawił tu twarz jednej z postaci z ffX to za siatkę zostałbym tu ukrzyżowany ;])

 

pozdrowki

Napisano

Hmm, w low poly nie widze sensu na sile trzymac sie loopow i kwadratów kosztem polycountu, bo wkoncu wszystko jest zmieniane na trisy, topologie mięśni nadrabia sie texturą a nie trisami, a liczy sie głównie zarys sylwetki. Do high poly rzeczywiście trzeba pilnować loopów i kwadratów by później babole nie wychodzily po zagęszczaniu siatki. Mnie sie podoba, szkoda że mi sharpconstruct nie śmiga :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności