Napisano 17 Sierpień 200618 l w wolnej chwili w pracy- dla treningu glowka "nygasa", low w lightwave, hi w sharpconstruct, pracka w ramach cwiczen anatomicznych, troche pojechalem z koscmi policzkowymi ale nic to :) Picture Gallery with PicTiger pozdrowki
Napisano 17 Sierpień 200618 l a nie mozna bylo po prostu napisac murzyn?? scigasz innych za brzydkie slowa a sam uzywasz obrazliwych... model - wporzo jest - fajnie wyszedl - troche dziwnie ma zewnetrzna czesc luku brwiowego i nos moze troche szerszy u dolu powinien byc nic to - swiertnie wyglada... pzoao
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor obrazliwych? coz, moze po prostu do konca nie znam dokladnego znaczenia tego slowa, ale okreslenie "czarnuch" jakos szczegulnie mi sie zle nie kojazy, a do tego akurat bardzo lubie czarnych ludzi :P
Napisano 17 Sierpień 200618 l ja tez lubie - ale wydaje mi sie ze powiedzenie murzynowi - czarnuch - jednak troche obrazliwe jest... nic to - mi w sumie ryba... ps. nie ma co oftopa ciagnac bo mozna by sie tutaj rozpisywac na temate politycznej poprawnosci i rasizum badz ile... pzoda ps II. a zrobisz go calego?? bo fajnie idzie :)
Napisano 17 Sierpień 200618 l miło widzieć ze ktoś jeszcze w LW dłubie :) bardzo fajna ta głowa :P ps. to lw 9 ?:)
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor nope, to lw 8.5, a robie w nim tylko w pracy bo w pracy tylko on jest ;) w domciu i tak w mxie cosiam a co do skonczenia calej postaci- pewnie tak :D pozdrowki
Napisano 18 Sierpień 200618 l Siatka jakaś taka krzywa, troskę przesadziłeś z tymi edge loopami wokół ust
Napisano 18 Sierpień 200618 l Krzywa znaczy ze wyglada jak po zmutowanym trądziku, po bokach ust te edge loopy jakieś takie rozjechane.
Napisano 18 Sierpień 200618 l kazda glowa jest inna ale raczej siatka pozostaje podobna imho znalezione gdzies na cgtalku
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor tak, znam te obrazki, ale to siatki raczej pod hipoly, ale mniejsza, chodzi głównie o to, żeby utrzymać topologie twarzy- uważam, że to mi się jako tako udało, siatka nie może być tak ładnie ułożona jak u tej "pani", bo to facet i nie da się zachowac męskich rys twarzy utrzymując siątkę równiutko, co do kolejnego obrazka- jak pisałem, pod hipoly w sumie to polecam pooglądać więcej siatek z gier (coś czuję, że jakbym postawił tu twarz jednej z postaci z ffX to za siatkę zostałbym tu ukrzyżowany ;]) pozdrowki
Napisano 18 Sierpień 200618 l Hmm, w low poly nie widze sensu na sile trzymac sie loopow i kwadratów kosztem polycountu, bo wkoncu wszystko jest zmieniane na trisy, topologie mięśni nadrabia sie texturą a nie trisami, a liczy sie głównie zarys sylwetki. Do high poly rzeczywiście trzeba pilnować loopów i kwadratów by później babole nie wychodzily po zagęszczaniu siatki. Mnie sie podoba, szkoda że mi sharpconstruct nie śmiga :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto