madman1987 Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 w wolnej chwili w pracy- dla treningu glowka "nygasa", low w lightwave, hi w sharpconstruct, pracka w ramach cwiczen anatomicznych, troche pojechalem z koscmi policzkowymi ale nic to :) Picture Gallery with PicTiger pozdrowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 a nie mozna bylo po prostu napisac murzyn?? scigasz innych za brzydkie slowa a sam uzywasz obrazliwych... model - wporzo jest - fajnie wyszedl - troche dziwnie ma zewnetrzna czesc luku brwiowego i nos moze troche szerszy u dolu powinien byc nic to - swiertnie wyglada... pzoao Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2006 obrazliwych? coz, moze po prostu do konca nie znam dokladnego znaczenia tego slowa, ale okreslenie "czarnuch" jakos szczegulnie mi sie zle nie kojazy, a do tego akurat bardzo lubie czarnych ludzi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 ja tez lubie - ale wydaje mi sie ze powiedzenie murzynowi - czarnuch - jednak troche obrazliwe jest... nic to - mi w sumie ryba... ps. nie ma co oftopa ciagnac bo mozna by sie tutaj rozpisywac na temate politycznej poprawnosci i rasizum badz ile... pzoda ps II. a zrobisz go calego?? bo fajnie idzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 nie za małe uszy ma on czasami? a pozatym fan(j)y :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 17 Sierpień 2006 Share Napisano 17 Sierpień 2006 miło widzieć ze ktoś jeszcze w LW dłubie :) bardzo fajna ta głowa :P ps. to lw 9 ?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2006 nope, to lw 8.5, a robie w nim tylko w pracy bo w pracy tylko on jest ;) w domciu i tak w mxie cosiam a co do skonczenia calej postaci- pewnie tak :D pozdrowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 18 Sierpień 2006 Share Napisano 18 Sierpień 2006 Siatka jakaś taka krzywa, troskę przesadziłeś z tymi edge loopami wokół ust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2006 yhm, fajnie :) a możesz skonkretyzować swoją wypowiedź? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 18 Sierpień 2006 Share Napisano 18 Sierpień 2006 Krzywa znaczy ze wyglada jak po zmutowanym trądziku, po bokach ust te edge loopy jakieś takie rozjechane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 18 Sierpień 2006 Share Napisano 18 Sierpień 2006 kazda glowa jest inna ale raczej siatka pozostaje podobna imho znalezione gdzies na cgtalku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2006 tak, znam te obrazki, ale to siatki raczej pod hipoly, ale mniejsza, chodzi głównie o to, żeby utrzymać topologie twarzy- uważam, że to mi się jako tako udało, siatka nie może być tak ładnie ułożona jak u tej "pani", bo to facet i nie da się zachowac męskich rys twarzy utrzymując siątkę równiutko, co do kolejnego obrazka- jak pisałem, pod hipoly w sumie to polecam pooglądać więcej siatek z gier (coś czuję, że jakbym postawił tu twarz jednej z postaci z ffX to za siatkę zostałbym tu ukrzyżowany ;]) pozdrowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 18 Sierpień 2006 Share Napisano 18 Sierpień 2006 Hmm, w low poly nie widze sensu na sile trzymac sie loopow i kwadratów kosztem polycountu, bo wkoncu wszystko jest zmieniane na trisy, topologie mięśni nadrabia sie texturą a nie trisami, a liczy sie głównie zarys sylwetki. Do high poly rzeczywiście trzeba pilnować loopów i kwadratów by później babole nie wychodzily po zagęszczaniu siatki. Mnie sie podoba, szkoda że mi sharpconstruct nie śmiga :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 18 Sierpień 2006 Share Napisano 18 Sierpień 2006 nie doczytalem ze to dzial game art moj blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się