Dobijasek Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 nie wie ktos jak zrobic aby kazda czasteczka w sys. czasteczkowym byla widoczna jako maly swiacacy punkcic tak jak np swietlik lub cos w tm rodzaju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 w material editor zrób nowy materiał o kolorze difusse takim jaki chcesz mieć kolor swiecenia, i ustaw self-illumination na 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Dać system superspray, typ geometrii facing, teksturka z gradientem kołowym + przezroczystość + self ilumination, typ materiału face map i masz bardzo oszczędny system z szerokimi możliwościami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobijasek Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2006 no a jak zrobic aki rozblysk tego, zeby bylo widac takie jakby promienie swietlne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 lens flara? w video post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobijasek Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2006 a czy to bedzie sie tak siewsi aby rozswietlac inne obiekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 Nie, bo to efekt dodawany po zakończeniu całego renderingu, samym maxem będzie ciężko, jeżeli np. używasz vraya, to możesz spróbować podpiąc jako materiał vray light mtl (analogicznie w innuch renderach oczywiście :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 heh maxem wcale nie jest tak ciężko zrobić świecenie materiału standard z self illumination na 100. W 3ds max Killer Tips było to wyjaśnione, niestety nie pamiętam jak to się robi, muszę do tej książki zajrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 Z tym że nie będzie to świecić na inne obiekty... Najłatwiej i najszybciej w standartowym renderze jest dać kilka świateł omni między te cząsteczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 khm... najszybciej? ja kiedyś tak robiłem, same światła renderowały się ponad pół h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 Ale jak się załączy gi by cząsteczki świeciły będzie jeszcze wolniej :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobijasek Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2006 nie no czas u mnie nie gra roli ja mam 512 ramu i 3GHz porcka jeszcze zrenderuje to na sieci z kompem siostry (2,7GHz 64bit 700MB pamieci[w jdnej 256 50 MB sie spalilo O_o]) i jakos bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WolviS Napisano 25 Sierpień 2006 Share Napisano 25 Sierpień 2006 Jak takie cos dodac w max'ie 7 (POMOCY!!) Chodzi mi glownie o Starfield i glow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 25 Sierpień 2006 Share Napisano 25 Sierpień 2006 VideoPost -> add Output Event bodajże (ale w każdym razie w VideoPoscie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się