Dobijasek Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 nie wie ktos jak zrobic aby kazda czasteczka w sys. czasteczkowym byla widoczna jako maly swiacacy punkcic tak jak np swietlik lub cos w tm rodzaju Link to comment Share on other sites More sharing options...
maczuga Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 w material editor zrób nowy materiał o kolorze difusse takim jaki chcesz mieć kolor swiecenia, i ustaw self-illumination na 100. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Dać system superspray, typ geometrii facing, teksturka z gradientem kołowym + przezroczystość + self ilumination, typ materiału face map i masz bardzo oszczędny system z szerokimi możliwościami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobijasek Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 no a jak zrobic aki rozblysk tego, zeby bylo widac takie jakby promienie swietlne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 lens flara? w video post Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobijasek Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 a czy to bedzie sie tak siewsi aby rozswietlac inne obiekty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Nie, bo to efekt dodawany po zakończeniu całego renderingu, samym maxem będzie ciężko, jeżeli np. używasz vraya, to możesz spróbować podpiąc jako materiał vray light mtl (analogicznie w innuch renderach oczywiście :) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maczuga Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 heh maxem wcale nie jest tak ciężko zrobić świecenie materiału standard z self illumination na 100. W 3ds max Killer Tips było to wyjaśnione, niestety nie pamiętam jak to się robi, muszę do tej książki zajrzeć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Z tym że nie będzie to świecić na inne obiekty... Najłatwiej i najszybciej w standartowym renderze jest dać kilka świateł omni między te cząsteczki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maczuga Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 khm... najszybciej? ja kiedyś tak robiłem, same światła renderowały się ponad pół h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Ale jak się załączy gi by cząsteczki świeciły będzie jeszcze wolniej :* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobijasek Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 nie no czas u mnie nie gra roli ja mam 512 ramu i 3GHz porcka jeszcze zrenderuje to na sieci z kompem siostry (2,7GHz 64bit 700MB pamieci[w jdnej 256 50 MB sie spalilo O_o]) i jakos bedzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WolviS Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Jak takie cos dodac w max'ie 7 (POMOCY!!) Chodzi mi glownie o Starfield i glow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 VideoPost -> add Output Event bodajże (ale w każdym razie w VideoPoscie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now