Rascal Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Pojawil sie kolejny renderer dla Maya tym razem jest to znany wszystkim FinalRender Stage-2 firmy Cebas. Tutaj mozna bedzie podyskutowac na temat tego renderera ktory jest pod Maya i zamieszczac roznego rodzaju testowe rendery itp. http://www.cebas.com/products/products.php?UD=10-7888-35-788&PID=52
Destroyer Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 no fajnie teraz jest w czym wybierać;P Rascal bedziesz robił testy ? ;)
piotrek Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Mając mental'a na pokładzie, po co pchać się jeszcze w FinalRender'a?
Destroyer Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 w celach poznawczych wszak można mieć upodobania inne i inny styl pracy preferować ;)
hcpiter Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 ha autodesk kupił alias i teraz sie rozkrecają :D MR,Vray i FR oby tak dalej ! a render sie super prezentuje ! Pozdrawiam
Destroyer Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 to wcale nie zasługa autodesku zapowiedzi tych renderów były chyba jak jeszcze maya 6,5 była a więc alias rządził ;)
Rascal Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 Jeszcze Brazil'a brakuje i bedzie komplet :) a on takze jest zapowiedziany pod Maya.
mathix Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Chociaż Brazill ostatnio w miejscu stoi podobno. W sumie to już jest ładny zestaw do wszystkiego: Produkcyjne: MR i RM, Vizkowe:V-ray, M~R.
wizz Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 omg coś długa ta lista :| ten final wogóle coś renderuje, czy tylko peviewy można nim robić bez materiałów ? :)
piotrek Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 heh, boxika można sobie wyrenderować :/ Po prostu nie obsługuje różnych efektów soczewkowych, wolumetryki oraz fluidów, furów, hairów i particli (po części) itd. W sumie nie tak źle, vray chyba też niektórych z tych rzeczy nie obsługuje...
brumugun Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Piotrek nie wiedziałem że oprócz boxika tylko takie rzeczy renderujesz , ;p . Zawsze można je wrzucić na osobną warstwe dla mayowego renderera czy mentala, za to ilosc passow jest w final renderze spora, praktycznie wszystko co sie tylko da ;) . Nie wiem jeszcze jak współpracują z warstwami do renderingu ale sprawdze. Pozdro. Edit:: To nie mój renderek , z dokumentacji go wyciełem, ale też tam jest tutek jak takie coś zrobić.
Rascal Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 Final wydaje sie ciekawa propozycja w kwesti renderingu pod Maya, jak narazie V-Ray ktory wyszedl jakis czas temu jest zbyt obszerny w bugi ktore o ile w jakis renderach testowych mozna przezyc to rozwalanie przez niego AETemplates to totalna porazka tak wiec kto chce go instalowac niech sie wstrzyma do nastepnego release, u mnie skutecznie zalatwil on globalsy w wszystkich rendererach poprostu zakladki znikly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się