Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Oto dopiero 5% sceny którą przygotowuje:

224ef040a7e7ae33m.jpg

opisze później ponieważ musze to jakoś sklecic ;)

Mam nadzieje ze sie narazie spodoba, i czekam na opinie i rady jak postąpic dalej :)

Pozdrawiam

Sadowski25

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A wiec tak:

to co widać to jak każdy wie wylot kanały ale pod ulicą którą dopiero jutro zaczne robic, na górze będzie kilka budynków głównie cos ala kamienice i sklep.

Concept art mam na papierze a skanera brak... ;(

Pozdr

Sadowski25

Napisano

Woda w kanale wyglada przyzwoicie. :)

Mam wrazenie ze zdzbla trawy sa troche za wysokie, patrzac z na balustrade i drabine przy wylocie kanalu.

Napisano

Wrzuć śmieci do wody :] i wymodeluj załamania pęknięcia itp. na samym wyjściu kanału :] Ładne a to w nocy będzie ? bo tak wygląda ...

 

Trawka może być taka duża bo nikt tam z kosiarką nie wpada :P

 

p0zdro

Napisano

Ładna woda ... :]

Nie mam umiejętności i wiedzy żeby się do czegoś przyczepić ... ;]

 

A światło montują w kanałach seryjnie ? :P Lepiej daj światło z latarni chociaż to wygląda sexi i szczurki to podstawa w kanałach pamiętaj ...

 

p0zdro

Napisano

zdecydowanie jest za ciemno ! No i narazie pusto, ale jesteś na dobrej drodze.

Napisano

Siemanko:) Woda wyglada bardzo ladnie.Trawa, jak chlopaki mowia, wydaje sie mi troche "tatarakowata". Natomiast bije po oczach drzewo iscie "fallusowych" ksztaltow :P oraz texturka mostu. Pozdry:)

Napisano

A było tak ładnie :] Tło daj na plana bo w środowisku wygląda do kitu , drzewko jest fuj daj nowe wymodeluj lub jak wolisz daj 2d i zmień tą texture ścianki bo jest total spłaszczona :]

Napisano
  • Autor

Ma ktoś mozę sposób i rade jak połozyć teksturki na ten most ?? bo wszystkie mi sie roźciągają mimo że daje UWV Map...

Ma ktoś teksturki na ściane takeigo mostu w duzej roździelcości ?? Most ma 30m :P

Napisano
  • Autor

Znalazłem rozwiązanie na tekstury plugin : TextureShaker

Narazie analizuje tutki :)

Tylko narazie on niewspółpracuje z Mental Ray ;( ;(

5ce22ffa0493d171m.jpg

Góra to zwykły renderer maxa a dół to Mental Ray dałem taki render ponieważ jak wyzej napisałęm narazie ten dodatek do maxa nie współpracuje z Mental Ray :(

Napisano

a nie możesz "ztile'ować" tej tekstury? jak bedzie dobra mapa to nie bedzie widac szwow i powtorzen...

Napisano

Aktualna textura mostu nie jest przekonywujaca. Wydaje mi sie ze lepiej byloby zastosowac mapke haxor'a. No chyba ze tandeta jest Twoim celem ale sadzac po wodzie niebardzo jest.

Napisano

Najlepsza z tej scenki jest woda :] a i na łuku texy brzydko wyglądają wiec wstaw na całość łuku jakieś cegiełki to nie będzie sie gryzło :] powodzenia ...

 

PS : te cegiełki mogłeś zrobić w maxie dając displace z bumpem który masz wyżej ... po nałożeniu texturki też wyżej było by miodzio wystarczy zdirtować jeżeli już się uparłeś na czerwoną cegłe ...

Napisano
  • Autor

Dokłądnie to wyciełem tylko jedna cegłe z tekstury hax0r'a, resztą zajął sie TextureShaker tylko jak postarzećte cegiełki ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności