Sadowski25 Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Witam Oto dopiero 5% sceny którą przygotowuje: opisze później ponieważ musze to jakoś sklecic ;) Mam nadzieje ze sie narazie spodoba, i czekam na opinie i rady jak postąpic dalej :) Pozdrawiam Sadowski25
piotrek Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Na razie nie ma co oceniać. Jakiś koncept pokaż, lub opowiedz coś więcej.
Sadowski25 Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 A wiec tak: to co widać to jak każdy wie wylot kanały ale pod ulicą którą dopiero jutro zaczne robic, na górze będzie kilka budynków głównie cos ala kamienice i sklep. Concept art mam na papierze a skanera brak... ;( Pozdr Sadowski25
Kazan_HB Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Woda w kanale wyglada przyzwoicie. :) Mam wrazenie ze zdzbla trawy sa troche za wysokie, patrzac z na balustrade i drabine przy wylocie kanalu.
Sadowski25 Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 No trawka nie strzyżona to troche ździczała ;)
hax0r Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Wrzuć śmieci do wody :] i wymodeluj załamania pęknięcia itp. na samym wyjściu kanału :] Ładne a to w nocy będzie ? bo tak wygląda ... Trawka może być taka duża bo nikt tam z kosiarką nie wpada :P p0zdro
hax0r Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Ładna woda ... :] Nie mam umiejętności i wiedzy żeby się do czegoś przyczepić ... ;] A światło montują w kanałach seryjnie ? :P Lepiej daj światło z latarni chociaż to wygląda sexi i szczurki to podstawa w kanałach pamiętaj ... p0zdro
makbol Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 zdecydowanie jest za ciemno ! No i narazie pusto, ale jesteś na dobrej drodze.
Sadowski25 Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 postep idzie.... każdy zgadnie co jest nie tak tekstury...
Zbychowaty Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Siemanko:) Woda wyglada bardzo ladnie.Trawa, jak chlopaki mowia, wydaje sie mi troche "tatarakowata". Natomiast bije po oczach drzewo iscie "fallusowych" ksztaltow :P oraz texturka mostu. Pozdry:)
hax0r Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 A było tak ładnie :] Tło daj na plana bo w środowisku wygląda do kitu , drzewko jest fuj daj nowe wymodeluj lub jak wolisz daj 2d i zmień tą texture ścianki bo jest total spłaszczona :]
Master Kiełbaster Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Counter strike na 2000 m n.p.m :*
Sadowski25 Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 Ma ktoś mozę sposób i rade jak połozyć teksturki na ten most ?? bo wszystkie mi sie roźciągają mimo że daje UWV Map... Ma ktoś teksturki na ściane takeigo mostu w duzej roździelcości ?? Most ma 30m :P
hax0r Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Prosze będą dostępne przez 24 h potem kasuje je z serva więc szybko :] texturka bump
Sadowski25 Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 Znalazłem rozwiązanie na tekstury plugin : TextureShaker Narazie analizuje tutki :) Tylko narazie on niewspółpracuje z Mental Ray ;( ;( Góra to zwykły renderer maxa a dół to Mental Ray dałem taki render ponieważ jak wyzej napisałęm narazie ten dodatek do maxa nie współpracuje z Mental Ray :(
g:j:r Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 a nie możesz "ztile'ować" tej tekstury? jak bedzie dobra mapa to nie bedzie widac szwow i powtorzen...
blood_brother Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Aktualna textura mostu nie jest przekonywujaca. Wydaje mi sie ze lepiej byloby zastosowac mapke haxor'a. No chyba ze tandeta jest Twoim celem ale sadzac po wodzie niebardzo jest.
hax0r Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Najlepsza z tej scenki jest woda :] a i na łuku texy brzydko wyglądają wiec wstaw na całość łuku jakieś cegiełki to nie będzie sie gryzło :] powodzenia ... PS : te cegiełki mogłeś zrobić w maxie dając displace z bumpem który masz wyżej ... po nałożeniu texturki też wyżej było by miodzio wystarczy zdirtować jeżeli już się uparłeś na czerwoną cegłe ...
Sadowski25 Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 Dokłądnie to wyciełem tylko jedna cegłe z tekstury hax0r'a, resztą zajął sie TextureShaker tylko jak postarzećte cegiełki ??
Sadowski25 Napisano 5 Wrzesień 2006 Autor Napisano 5 Wrzesień 2006 New render with Buildings.. Troche są jeszcze budynki nie dopracowane.. Pozdrawiam sadowski25
blood_brother Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Hm... najpierw bawisz sie texturami teraz rozbudowywujesz scene... moze skup sie najpierw na jednym potem na drugim.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się