Napisano 25 Sierpień 200618 l Witam Oto dopiero 5% sceny którą przygotowuje: opisze później ponieważ musze to jakoś sklecic ;) Mam nadzieje ze sie narazie spodoba, i czekam na opinie i rady jak postąpic dalej :) Pozdrawiam Sadowski25
Napisano 25 Sierpień 200618 l Na razie nie ma co oceniać. Jakiś koncept pokaż, lub opowiedz coś więcej.
Napisano 25 Sierpień 200618 l Autor A wiec tak: to co widać to jak każdy wie wylot kanały ale pod ulicą którą dopiero jutro zaczne robic, na górze będzie kilka budynków głównie cos ala kamienice i sklep. Concept art mam na papierze a skanera brak... ;( Pozdr Sadowski25
Napisano 25 Sierpień 200618 l Woda w kanale wyglada przyzwoicie. :) Mam wrazenie ze zdzbla trawy sa troche za wysokie, patrzac z na balustrade i drabine przy wylocie kanalu.
Napisano 25 Sierpień 200618 l Wrzuć śmieci do wody :] i wymodeluj załamania pęknięcia itp. na samym wyjściu kanału :] Ładne a to w nocy będzie ? bo tak wygląda ... Trawka może być taka duża bo nikt tam z kosiarką nie wpada :P p0zdro
Napisano 25 Sierpień 200618 l Ładna woda ... :] Nie mam umiejętności i wiedzy żeby się do czegoś przyczepić ... ;] A światło montują w kanałach seryjnie ? :P Lepiej daj światło z latarni chociaż to wygląda sexi i szczurki to podstawa w kanałach pamiętaj ... p0zdro
Napisano 26 Sierpień 200618 l zdecydowanie jest za ciemno ! No i narazie pusto, ale jesteś na dobrej drodze.
Napisano 26 Sierpień 200618 l Siemanko:) Woda wyglada bardzo ladnie.Trawa, jak chlopaki mowia, wydaje sie mi troche "tatarakowata". Natomiast bije po oczach drzewo iscie "fallusowych" ksztaltow :P oraz texturka mostu. Pozdry:)
Napisano 26 Sierpień 200618 l A było tak ładnie :] Tło daj na plana bo w środowisku wygląda do kitu , drzewko jest fuj daj nowe wymodeluj lub jak wolisz daj 2d i zmień tą texture ścianki bo jest total spłaszczona :]
Napisano 26 Sierpień 200618 l Autor Ma ktoś mozę sposób i rade jak połozyć teksturki na ten most ?? bo wszystkie mi sie roźciągają mimo że daje UWV Map... Ma ktoś teksturki na ściane takeigo mostu w duzej roździelcości ?? Most ma 30m :P
Napisano 26 Sierpień 200618 l Prosze będą dostępne przez 24 h potem kasuje je z serva więc szybko :] texturka bump
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor Znalazłem rozwiązanie na tekstury plugin : TextureShaker Narazie analizuje tutki :) Tylko narazie on niewspółpracuje z Mental Ray ;( ;( Góra to zwykły renderer maxa a dół to Mental Ray dałem taki render ponieważ jak wyzej napisałęm narazie ten dodatek do maxa nie współpracuje z Mental Ray :(
Napisano 27 Sierpień 200618 l a nie możesz "ztile'ować" tej tekstury? jak bedzie dobra mapa to nie bedzie widac szwow i powtorzen...
Napisano 27 Sierpień 200618 l Aktualna textura mostu nie jest przekonywujaca. Wydaje mi sie ze lepiej byloby zastosowac mapke haxor'a. No chyba ze tandeta jest Twoim celem ale sadzac po wodzie niebardzo jest.
Napisano 27 Sierpień 200618 l Najlepsza z tej scenki jest woda :] a i na łuku texy brzydko wyglądają wiec wstaw na całość łuku jakieś cegiełki to nie będzie sie gryzło :] powodzenia ... PS : te cegiełki mogłeś zrobić w maxie dając displace z bumpem który masz wyżej ... po nałożeniu texturki też wyżej było by miodzio wystarczy zdirtować jeżeli już się uparłeś na czerwoną cegłe ...
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor Dokłądnie to wyciełem tylko jedna cegłe z tekstury hax0r'a, resztą zajął sie TextureShaker tylko jak postarzećte cegiełki ??
Napisano 5 Wrzesień 200618 l Autor New render with Buildings.. Troche są jeszcze budynki nie dopracowane.. Pozdrawiam sadowski25
Napisano 5 Wrzesień 200618 l Hm... najpierw bawisz sie texturami teraz rozbudowywujesz scene... moze skup sie najpierw na jednym potem na drugim.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto