Napisano 26 Sierpień 200618 l czesc, stworzyłem materiał z którego jestem zadowolony i chce go nadac kilku boxom. w momencie kiedy nadaje go np.3 boksa moge skopiowac materiał 3 razy i w kazdym zmienic odrobine nois, skale obrót itd. dzieki temu boksy nie wygladaja jak skolonowane tylko roznia sie i wygladaja bardziej naturalnie... co zrobic jezeli mam do czynienia z duza iloscia boksów a chce zeby materiały sie nie powtarzał? czy jedynym sposobem jest stwozenie kilku rozniacych sie materiałów i nadawanie ich reznie co 3 ciemu 5mu boxowi?
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor no dobra czyli jest tak jak w moich najgorszych snach. albo siedze z 2h i kadzemy boksowi recznie przypisuje obracem zmieniam.... albo piesze skrypt tylko ze narazie nie jestem wstanie... a moze ktos juz ma napisany taki skrypt napisany bo ja niestety nie dam rady i nie wiem z kod siacagnac .. moze jeszcze poszukam... pozdro
Napisano 27 Sierpień 200618 l Wersja prostsza: przygotowujesz np 5 materiałów, zaznaczasz twoje boxy i piszesz coś takiego: for i in selection do i.material = meditmaterials [random 1 5] Wersja skomplikowana zakładała, że pewne wartości w mapach bedą się same zmieniać, ale nie chce mi to działać...
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor wielkie dziki za ta linijeczke narazie jeszcze nie próbowałem tego zrobic ale mam nadzieje ze sie uda.
Napisano 27 Sierpień 200618 l Możesz też zrobić parę boxów z różnymi materiałami, skopiować tyle razy ile potrzebujesz, ułożyć najlepiej jeden nad drugim z małymi odstępami (np. shift + przeciągniecie i wpisanie liczby kopii) i użyć reactora (F1). Boxy spadną i pozostaną w losowej konfiguracji. :)
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor for i in selection do i.material = meditmaterials [random 1 5] skrypt przyporzatkowuje nie tylko 5 storzonych materiałów które stworzyłem ale równierz wrzuca na pudełka stosunkowo duzo standardowego materiału... co zmienic w skrypcie albo w materiałach zeby wybierał tylko te materiały które stworzyłem tzn roznoe rodzaje kamienia
Napisano 18 Listopad 200618 l niemożliwe, testowałem i jest ok, tylko muszą to być 5 pierwszych materiałów na górze, po lewej stronie (zobacz, czy masz widoczne wszystkie 24 materiały)
Napisano 18 Listopad 200618 l możesz zrobić swoje boxy, nałożyć na wszystkie modyfikator uvw map tak aby był jeden na wszystkie (nie taki sam na każdym boxie tylko jeden wspólny modyfikator na wszystkie boxy), potem w materiale ustawić w mapie noise żeby pobierał współrzędne z mapy uv i poprzestawiać boxy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto