fishfinger Napisano 26 Sierpień 2006 Share Napisano 26 Sierpień 2006 nie moge znaleść opcji odpowiedzialnej za render samej siatki. W maxie pamietam ze można było ustawić w texturze. Gdzie to siedzi w mayi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 27 Sierpień 2006 Share Napisano 27 Sierpień 2006 http://www.highend3d.com/maya/tutorials/rendering_lighting/shaders/269.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathix Napisano 27 Sierpień 2006 Share Napisano 27 Sierpień 2006 Albo mentalowski contour shader. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 28 Sierpień 2006 Share Napisano 28 Sierpień 2006 Lub plugin Provide 3D PolyData lub NurbsData. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 3 Wrzesień 2006 Share Napisano 3 Wrzesień 2006 mam inny chyba najprostrzy sposób troche po czsie ale na przyszłość sie przyda ;P toon->asign outline-> add new toon outline w pfxToonShape1 profile lines i border lines ustawiasz na off rozwiń crease lines ustaw crease angle min i max na 0 wyłącz hard creases only albo ustaw hard edges w modelu normal -> hard edges crease line width zmieniasz grubość linii daje to bardzo czyściutkie linie a jak chcesz wyrenderować samiutką siatke bez shadera to w render stats wyłącz Primary visibility Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się