Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam Wszystkich,

 

chciałbym użyć bitmaby (bardzo prostej - 2-bitowej) do wymodelowania kuli. Bitmapa to puzzle - i chciałbym ażeby kula była zbudowana właśnie z puzli.

 

Czy orientujecie się jak to zrobić?

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 946
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Displacement potrafię zastosować jedynie do zmodyfikowania finalnego renderu, natomiast nie potrafię rozbić bryły na składowe - po zastosowaniu displacement. Czy to jest możliwe?

Napisano

Na Sphere daj texturke z puzlami i taką samą mape opacity będą tylko puzle reszta clean ... Jeżeli o to ci chodzi ...

Napisano

Jezeli masz vraya to vray displejs mod, amount ustaw jakis duzy i kula zostanie rozbita na puzle :)

Napisano

Displacement działa tylko na etapie renderingu, więc jeśli chcesz po dispie dalej modelować, czy przesuwać puzzle, będzie ciężko :)

Czasami, w zależności od softu i renderera mozna przekonwertować dislpace'a do poly, ale trudno o porządną siatkę. Pracować z tym jest ciężko.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności