Napisano 27 Sierpień 200618 l Witam Wszystkich, chciałbym użyć bitmaby (bardzo prostej - 2-bitowej) do wymodelowania kuli. Bitmapa to puzzle - i chciałbym ażeby kula była zbudowana właśnie z puzli. Czy orientujecie się jak to zrobić? Pozdrawiam!
Napisano 27 Sierpień 200618 l Displacement potrafię zastosować jedynie do zmodyfikowania finalnego renderu, natomiast nie potrafię rozbić bryły na składowe - po zastosowaniu displacement. Czy to jest możliwe?
Napisano 27 Sierpień 200618 l Na Sphere daj texturke z puzlami i taką samą mape opacity będą tylko puzle reszta clean ... Jeżeli o to ci chodzi ...
Napisano 27 Sierpień 200618 l Jezeli masz vraya to vray displejs mod, amount ustaw jakis duzy i kula zostanie rozbita na puzle :)
Napisano 27 Sierpień 200618 l Displacement działa tylko na etapie renderingu, więc jeśli chcesz po dispie dalej modelować, czy przesuwać puzzle, będzie ciężko :) Czasami, w zależności od softu i renderera mozna przekonwertować dislpace'a do poly, ale trudno o porządną siatkę. Pracować z tym jest ciężko.