Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam Wszystkich,

 

chciałbym użyć bitmaby (bardzo prostej - 2-bitowej) do wymodelowania kuli. Bitmapa to puzzle - i chciałbym ażeby kula była zbudowana właśnie z puzli.

 

Czy orientujecie się jak to zrobić?

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 977
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Displacement potrafię zastosować jedynie do zmodyfikowania finalnego renderu, natomiast nie potrafię rozbić bryły na składowe - po zastosowaniu displacement. Czy to jest możliwe?

Napisano

Na Sphere daj texturke z puzlami i taką samą mape opacity będą tylko puzle reszta clean ... Jeżeli o to ci chodzi ...

Napisano

Jezeli masz vraya to vray displejs mod, amount ustaw jakis duzy i kula zostanie rozbita na puzle :)

Napisano

Displacement działa tylko na etapie renderingu, więc jeśli chcesz po dispie dalej modelować, czy przesuwać puzzle, będzie ciężko :)

Czasami, w zależności od softu i renderera mozna przekonwertować dislpace'a do poly, ale trudno o porządną siatkę. Pracować z tym jest ciężko.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.