Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam od jakiegos czasu borykam sie z pewnym problemem, mianowiceie staram sie zrozumiec , jakie czynniki wplywaja na wysoki realizm wizualizacji, chodzi konkretnie o wizualizacje wnetrz. Przestudiowalem pare tutoriali dot. tego tematu, wydaje mi sie ze dobrze zrozumialem kwestie oswietlenia etc. POzostaja nieszczesne shadery, uzywam tylko Vray Material, i tu moje pierwsze pytanie, jakich materialow uzywacie jako :

 

-drewno, podloga drewniana, nie panele.

- kafelki przykladowo z polyskiem

 

Czy sa jeszcze inne materialy, ktore dobrze wspołpracuja z vrayem ?

 

Uzywam swiatel typu Vray - Plane,

Irradence map - High,

Light Cache dla secondary bounces 2000 Subidivis,

Qmc sampler 0,85 0,005 8

Antialiasing Adaptive Subdivision 0 3

Efekty Caustyczne

 

Wydaje mi sie ze to dosc wysokie ustawienia... Nie chce umieszczac moich prac, zeby zaraz ktos wyciagal na jaw niedociagniecia :D :D

 

Prosze tylko napiszcie, czy takie ustawienia Vraya moga dac wysoki realizm, przy zastosowaniu dobrych shaderow oswietlenia itp.

 

PS: jezeli wiecie , gdzie nmoge znalezc wiecej info na temat Shaderow dla V ray dajcie znac.

 

Pzdro :)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Efekty Caustyczne

 

olej to, nie warte czasu i nerwów.

 

w wizce wszystko jest ważne, kolory (świateł), materiały i textury, dobre modele i przedewszystkim pewność co sie chce uzyskać. zazwyczaj to żmudna praca nad ustawianiem tego wszystkiego pod odpowiednią scene

Napisano
  • Autor

w tym momencie robie basen dla pewnego architekta, wiec efekty caustyczne nadaja wodzi eglebi, ustawilem tak, ze tylko woda generuje w scebnie caustyke, wiec czas liczenia nie jest tragiczny. Wiem ze textury sa bardzo wazne. Robilem kiedys wnetrze z kominkiem z marmuru. POprosilem ojca zeby zrobil zdjecia tego marmuru aparatem 10 mln pix matryca za 15000 zl :> efekt wyszedl baaardzo zadowalajacy, niestety ciezko jestm iec takie zdjecia wszystkich plytek w scenie :(

 

Jezeli chodzi o modele, to tez sie zgadzam i to nie same modele, tylko zachodzace miedzy nimi proporce itp. Jednak z tym nie mam problemow, wiekszocs modeli jest wyciagana Extrude i to bezposrednio z Projektow w AutoCad, a pozniej skalowana do odpowienich wymiarow. Modelowanie wnetrz nie jest mocno skompliwowane, w porownaniu np. do Organic Modeling.

Napisano

Siema.Bede monotonny...Obadaj prace Mario.On podaje ustawienia rendera oraz swiatel. A poza tym popatrz jakie prace maja inni i poczytaj caly watek.Pozdrawiam:)

Napisano

Jak chcesz dobre materiały typu szkło, szczotkowany metal, panele podłogowe i gumoleon małym nakładem pracy, to kup* pakiet Simian Architectural V-Ray Materials Collection czy cuś takiego.

 

 

*Największą zniżke dostaniesz jeżeli użyjesz programów-o-których-nie-wolno-mówić-na-tym-forum-bo-moderatorro-może-cię-zbananować

Napisano
mowicie o pirackich programach i Leru?

 

 

Nie wymawiaj imienia moda swego nadaremno.

Napisano
  • Autor

ja o niczym nie wiem. Niewolno sciagac nielegalnego oprogramowania z internetu :> Napewno wszyscy maja legalne oprogramowanie AutoDesk o raz Vray, przeciez to grosze.

 

PS: a tak poza tym to fajne te materialy Simian :P Ale wole poprobowac z wlasnymi shaderami

 

Pozdroofka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności