Napisano 31 Sierpień 200618 l Witam od jakiegos czasu borykam sie z pewnym problemem, mianowiceie staram sie zrozumiec , jakie czynniki wplywaja na wysoki realizm wizualizacji, chodzi konkretnie o wizualizacje wnetrz. Przestudiowalem pare tutoriali dot. tego tematu, wydaje mi sie ze dobrze zrozumialem kwestie oswietlenia etc. POzostaja nieszczesne shadery, uzywam tylko Vray Material, i tu moje pierwsze pytanie, jakich materialow uzywacie jako : -drewno, podloga drewniana, nie panele. - kafelki przykladowo z polyskiem Czy sa jeszcze inne materialy, ktore dobrze wspołpracuja z vrayem ? Uzywam swiatel typu Vray - Plane, Irradence map - High, Light Cache dla secondary bounces 2000 Subidivis, Qmc sampler 0,85 0,005 8 Antialiasing Adaptive Subdivision 0 3 Efekty Caustyczne Wydaje mi sie ze to dosc wysokie ustawienia... Nie chce umieszczac moich prac, zeby zaraz ktos wyciagal na jaw niedociagniecia :D :D Prosze tylko napiszcie, czy takie ustawienia Vraya moga dac wysoki realizm, przy zastosowaniu dobrych shaderow oswietlenia itp. PS: jezeli wiecie , gdzie nmoge znalezc wiecej info na temat Shaderow dla V ray dajcie znac. Pzdro :)
Napisano 31 Sierpień 200618 l Efekty Caustyczne olej to, nie warte czasu i nerwów. w wizce wszystko jest ważne, kolory (świateł), materiały i textury, dobre modele i przedewszystkim pewność co sie chce uzyskać. zazwyczaj to żmudna praca nad ustawianiem tego wszystkiego pod odpowiednią scene
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor w tym momencie robie basen dla pewnego architekta, wiec efekty caustyczne nadaja wodzi eglebi, ustawilem tak, ze tylko woda generuje w scebnie caustyke, wiec czas liczenia nie jest tragiczny. Wiem ze textury sa bardzo wazne. Robilem kiedys wnetrze z kominkiem z marmuru. POprosilem ojca zeby zrobil zdjecia tego marmuru aparatem 10 mln pix matryca za 15000 zl :> efekt wyszedl baaardzo zadowalajacy, niestety ciezko jestm iec takie zdjecia wszystkich plytek w scenie :( Jezeli chodzi o modele, to tez sie zgadzam i to nie same modele, tylko zachodzace miedzy nimi proporce itp. Jednak z tym nie mam problemow, wiekszocs modeli jest wyciagana Extrude i to bezposrednio z Projektow w AutoCad, a pozniej skalowana do odpowienich wymiarow. Modelowanie wnetrz nie jest mocno skompliwowane, w porownaniu np. do Organic Modeling.
Napisano 31 Sierpień 200618 l Siema.Bede monotonny...Obadaj prace Mario.On podaje ustawienia rendera oraz swiatel. A poza tym popatrz jakie prace maja inni i poczytaj caly watek.Pozdrawiam:)
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor te ustawienia ktore ma mario zeczywiscie pomogly mi uzyskac cos wiecej. :P
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Jak chcesz dobre materiały typu szkło, szczotkowany metal, panele podłogowe i gumoleon małym nakładem pracy, to kup* pakiet Simian Architectural V-Ray Materials Collection czy cuś takiego. *Największą zniżke dostaniesz jeżeli użyjesz programów-o-których-nie-wolno-mówić-na-tym-forum-bo-moderatorro-może-cię-zbananować
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor dooobra tylko ci bo TEN KTOREGO IMIENIA NIE WOLNO WYMAWIAC zamknie temat. :>
Napisano 1 Wrzesień 200618 l mowicie o pirackich programach i Leru? Nie wymawiaj imienia moda swego nadaremno.
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor ja o niczym nie wiem. Niewolno sciagac nielegalnego oprogramowania z internetu :> Napewno wszyscy maja legalne oprogramowanie AutoDesk o raz Vray, przeciez to grosze. PS: a tak poza tym to fajne te materialy Simian :P Ale wole poprobowac z wlasnymi shaderami Pozdroofka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto