patry Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Witam, robię teraz wizke i nei iwem czym zrobić niebo żeby było jak najrealistyczniej?? Myślałem nad skylightem albo spotem który rozświetla cały pokój. Jak zrobić realistyczne niebo??
piotrek Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Niebo, czy oświetlenie? Bo już sam nie wiem. Jeśli idzi o niebo, jakio takie, najlepiej wkleić później obrazek w Photoshopie i ustawić Levels'y, kontrast etc... Ośwwietlenie może spróbuj tak, jak się robi w vray'u - arealights do okien, ewentualnie jakieś direct light gdzieś daleko do symulowania światła słonecznego.
MVM Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 W metalu jest IES ze światłem słonecznym. Można nawet kontrolować ciepło w zależnosci od temperatury w kelwinach. A jeśli chodzi o samo niebo to jest w necie dużo tekstur w dużych rozdziałkach.
SWRSC Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 dome z output-gradientem nieba + FG i masz ladne maxwellowe niebo Przykład: sorka za jakość
greg_jg Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 http://jeffpatton.net/Tips/Sky-dome.htm albo skylight ( mib_cie_d ) + mr area spot ( Light Spot (Base)/mib_cie_d ).
Master Kiełbaster Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Zdecyduj się w końcu na jakiś render bo już wszystkie obleciałeś :* A maxwellowe niebo dostępne będzie w nowym mentalu z maxa 9 / mayi 8.
patry Napisano 1 Wrzesień 2006 Autor Napisano 1 Wrzesień 2006 Wielkie dzięki za odpowiedzi!! :) Master jakie wszystkie rendery?? Caly czas siedze w mentalu i troszke maxwella się uczę (to nie sąwszystkie :))
Master Kiełbaster Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Vraya chyba też obskoczyłeś o ile dobrze pamiętam :*
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się